To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-13
Ogłoszenie nr 500271050-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.
Urząd Gminy Biały Dunajec: "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2018 - 2019, W REJONACH I, II, III, IV"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632444-N-2018 z dnia 2018-10-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Biały Dunajec, Krajowy numer identyfikacyjny 53225700000,
ul. ul. Jana Pawła II
312,
34-425
Biały Dunajec, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 073 197, e-mail
sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks
182 073 124.
Adres strony internetowej (url): www.bialydunajec.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2018 - 2019, W REJONACH I, II, III, IV"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2018-2019 w ramach następujących zadań - części: CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie - Leszczyny CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny 2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje: - odśnieżania dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów. - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg, - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą mieszanki piaskowo-solnej, na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego. - usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej. Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe gniazdo zapalniczki samochodowej. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi zwiazanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych. Ilość przejechanych km. będzie weryfikowana z zapisami na GPS. Po okresie na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90611000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Drogi rejonu Sierockie - Leszczyny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128420.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "ROL" ANDRZEJ ROL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138693.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania o nazwie:"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2018, W REJONACH I, II, III, IV" w ramach następujących zadań częściowych: CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny Gdyż na część wskazaną powyżej nie złożono żadnej oferty. Do dnia 15.10.2018r do godz. 10:00, czyli terminu składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania o nazwie:"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2018, W REJONACH I, II, III, IV" w ramach następujących zadań częściowych: CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) Gdyż na część wskazaną powyżej nie złożono żadnej oferty. Do dnia 15.10.2018r do godz. 10:00, czyli terminu składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Drogi rejonu Gliczarów Górny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania o nazwie:"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2018, W REJONACH I, II, III, IV" w ramach następujących zadań częściowych: CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny Gdyż na część wskazaną powyżej nie złożono żadnej oferty. Do dnia 15.10.2018r do godz. 10:00, czyli terminu składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.