eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2018 - 2019, W REJONACH I, II, III, IV"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500271050-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Urząd Gminy Biały Dunajec: "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2018 - 2019, W REJONACH I, II, III, IV"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632444-N-2018 z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Biały Dunajec, Krajowy numer identyfikacyjny 53225700000, ul. ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 073 197, e-mail sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks 182 073 124.
Adres strony internetowej (url): www.bialydunajec.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2018 - 2019, W REJONACH I, II, III, IV"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2018-2019 w ramach następujących zadań - części: CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie - Leszczyny CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny 2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje: - odśnieżania dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów. - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg, - zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą mieszanki piaskowo-solnej, na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, - montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego. - usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej. Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe gniazdo zapalniczki samochodowej. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi zwiazanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych. Ilość przejechanych km. będzie weryfikowana z zapisami na GPS. Po okresie na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90611000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Drogi rejonu Sierockie - Leszczyny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128420.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "ROL" ANDRZEJ ROL
Email wykonawcy: anna.rol@o2.pl
Adres pocztowy: Sierockie 51
Kod pocztowy: 34-425
Miejscowość: Biały Dunajec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138693.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138693.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138693.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania o nazwie:"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2018, W REJONACH I, II, III, IV" w ramach następujących zadań częściowych: CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny Gdyż na część wskazaną powyżej nie złożono żadnej oferty. Do dnia 15.10.2018r do godz. 10:00, czyli terminu składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Drogi rejonu Biały Dunajec (górny)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania o nazwie:"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2018, W REJONACH I, II, III, IV" w ramach następujących zadań częściowych: CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) Gdyż na część wskazaną powyżej nie złożono żadnej oferty. Do dnia 15.10.2018r do godz. 10:00, czyli terminu składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Drogi rejonu Gliczarów Górny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla zadania o nazwie:"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2018, W REJONACH I, II, III, IV" w ramach następujących zadań częściowych: CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny Gdyż na część wskazaną powyżej nie złożono żadnej oferty. Do dnia 15.10.2018r do godz. 10:00, czyli terminu składania ofert do siedziby zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.