To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271331-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Zarząd Dróg Gminnych: "Wykonanie projektu budowlano (wykonawczego) na przebudowę ul. Mórkowskiej w Krzycku Wielkim."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621399-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Gminnych, Krajowy numer identyfikacyjny 41150288700000,
ul. ul. Kurpińskiego
29,
64140
Włoszakowice, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 252 961, e-mail
jurek.michalski@wloszakowice.pl, faks
655 370 106.
Adres strony internetowej (url): www.wloszakowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie projektu budowlano (wykonawczego) na przebudowę ul. Mórkowskiej w Krzycku Wielkim."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDG.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano (wykonawczego) na przebudowę ul. Mórkowskiej w Krzycku Wielkim. Przedmiot zamówienia obejmuje: - mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej, - podkład geodezyjny w zakresie opracowania Wykonawcy projektów, - zakres rzeczowy opracowania musi obejmować - projekt budowlany, projekt - uzyskanie pozwolenia na budowę wykonawczy, projekt koncepcyjny do dnia 29 czerwca 2019 roku, projekt docelowej organizacji ruchu, ewentualne projekty branżowe, usunięcia kolizji ( zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo do akceptacji w ZDG), uzgodnienia w sprawie połączeń z drogami powiatowymi, część przetargową, ewentualny plan wyrębu. - projekt budowlano - wykonawczy musi zawierać - część opisowo - obliczeniową, opis techniczny, wszystkie niezbędne obliczenia, informację BIOZ, decyzję środowiskową, wymagane uzgodnienia ZUD, RDOŚ, ENEA, WOD - KAN, GAZ TP wypisy z rejestru gruntu, operat wodno-prawny, część kosztową - przedmiar robót część rysunkową - plan orientacyjny, plan sytuacyjny, przekroje poprzeczne, przekroje normalne, szczegóły. Jednocześnie projekt budowlany ma spełniać zadania projektu wykonawczego. - projekt koncepcyjny zawierać musi usytuowanie drogi w planie. - część przetargowa ( opracowana oddzielnie) musi zawierać następujące opracowania - dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U z 2013 roku poz. 1129). Szczegółowe specyfikacje techniczne SST należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 ze zmianami) (w formie umożliwiającej dalsze jej powielanie). Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawca robót umieszczone w SST muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie SST zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz.U. nr 130 poz. 1389) wykonany w 2 egzemplarzach. Kosztorys inwestorki musi być sporządzony w oparciu o SST. Pozycje kosztorysu inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami kosztorysu ofertowego i przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy musi być opracowany w oparciu o SST. Część przetargową należy przygotować w formie papierowej w następującej ilości : dokumentacja projektowa - szt 1, SST - szt. 1, kosztorys inwestorski - szt 2, kosztorys ofertowy - szt 2. Kosztorys inwestorski i SST należy przygotować także w formie elektronicznej. Dokumentacje projektową i SST należy także przygotować w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją opracowanej dokumentacji projektowej w czasie trwania robót budowlanych na podstawie dokumentacji stworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia, nie dłużej niż 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru dokumentacji technicznej. - Zasady realizacji nadzoru autorskiego: a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Dokumentacją, b) czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z Dokumentacją, c) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących Dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań, d) analizowanie i uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań zamiennych w stosunku do zawartych i przewidzianych w dokumentacji projektowej, e) na wezwanie Zamawiającego - w uzgodnionych przez Strony terminach udział w naradach koordynacyjnych. f) na wezwanie Zamawiającego w uzgodnionych z Wykonawcą terminach uczestniczenie w odbiorach poszczególnych istotnych części (etapów) robót budowlanych oraz odbiorze końcowym lub/i ostatecznym robót budowlanych objętych Umową o roboty budowlane, g) wykonywanie innych niezbędnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu Umowy a wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Dane wyjściowe do projektowania drogi: a) Przebudowa ul. Mórkowskiej w Krzycku Wielkim. - długość odcinka 2,5 km, szerokość drogi 6,0 m, łącznik do ul. Szkolnej 0.36 km. - przy projektowaniu należy kierować się zasadami podanymi w rozporządzeniu MTiGM z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakie powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 124), rozporządzeniu MTiGM z dnia 30 maja 2000 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 63 poz. 735 ze zm.) Projekt budowlany (wykonawczy) z wyjątkiem części przetargowej należy opracować w 4 egzemplarzach. Projekt koncepcję należy wykonać w 2 egzemplarzach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do prac projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do regularnego tj. co 3 tygodnie konsultowania z Zamawiającym wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Należy uzyskać akceptację Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za wady przygotowanej dokumentacji na zasadzie rękojmi i gwarancji przez okres 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MS ROAD-PROJEKT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47970.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.