eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZPI.272.21.2018 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-14

Ogłoszenie nr 500271639-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: ZPI.272.21.2018 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633185-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500252514-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZPI.272.21.2018 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPI.272.21.2018 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. 2) Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. 3) Zamawiający informuje, iż w poprzednich latach, średniorocznie z ubezpieczenia korzystało 235 osób z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że taka sama lub podobna liczba osób przystąpi do ubezpieczenia objętego przedmiotem zamówienia. Stąd Wykonawca winien we własnym zakresie oszacować w taki sposób składkę ubezpieczenia aby wziąć pod uwagę stan ubezpieczonych obecnie oraz fakt, że maksymalna liczba osób, które mogą przystąpić do grupowego ubezpieczenia na życie może wynieść 260 osób (łącznie z członkami rodzin pracowników). Jest to liczba obecnie zatrudnionych osób wraz z członkami rodzin mogącymi potencjalnie przystąpić do ubezpieczenia. Dlatego też Zamawiający zastrzega, że uprawnieniem Zamawiającego, jak również Wykonawcy jest prawo do odstąpienia od Umowy w sytuacji, w której liczba osób zainteresowanych przystąpieniem do ubezpieczenia nie przekroczy 130 osób. Odstąpienie z tej przyczyny winno nastąpić w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia podstawy. To jest po wyłonieniu Wykonawcy, zawarciu umowy, oraz po przeprowadzanej ankiet wśród zainteresowanych osób przystąpieniem do ubezpieczenia i zebraniu minimalnej liczby osób deklarujących chęć przystąpienia do ubezpieczenia, nastąpi podpisywanie przez poszczególne osoby indywidualnych deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia. Liczba tychże deklaracji przystąpienia będzie podstawą odstąpienia od umowy zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy. 4) W ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w ilości osób ubezpieczonych. 5) Jeżeli pracownik lub członek rodziny pracownika zrezygnuje z ubezpieczenia, zamawiający nie jest zobowiązany do opłacania za nich składki ubezpieczeniowej. 6) Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłoży zamawiającemu następujące dokumenty, które będą stanowić załączniki do umowy: a) Ogólne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie, b) Ogólne Warunki Grupowych Ubezpieczeń Dodatkowych, c) Warunki indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia, d) Tabele procentową- trwałego uszczerbku na zdrowiu, e) Katalog operacji chirurgicznych. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 i 5 - do SIWZ. 8) Informacja dotycząca przewidywanych wymagań Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp. 8. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy zatrudni lub zatrudnia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu umowy co najmniej 1 osobę: 1) Do zadań tej osoby należeć będzie m.in.: bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczenia 8.2. Na każde żądanie Zamawiającego przekazane w okresie realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca obowiązany jest, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wystąpienia z takim żądaniem przez Zamawiającego, udostępnić do wglądu Zamawiającemu: 1) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych z osobami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1. 8.3. Przed udostępnieniem Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 2, odpowiednio Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest dokonać anonimizacji danych osobowych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.), tj. w szczególności imion, nazwisk, adresów, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości, wysokości wynagrodzenia, wysokości odprowadzanych składek itp., które nie są niezbędne do udostępnienia Zamawiającemu w celu wykonania postanowień niniejszej Umowy, przy czym informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony, powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 2, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, których te dokumenty dotyczą i skutkuje naliczeniem kary umownej na zasadach określonych w § 12 ust. 7 umowy. 8.5. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę zobowiązań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego lub kontroli. 8.6. W przypadku, gdy część zamówienia, w zakres której wchodzą czynności, o których mowa w ust. 1, powierzono podwykonawcy, przepisy ust. 1 do 5 w zakresie w jakim odnoszą się do Wykonawcy dotyczą także podwykonawcy, z tym że za niedopełnienie zobowiązań wynikających z niniejszego paragrafu przez podwykonawcę odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że podwykonawca będzie przestrzegał powyższych zobowiązań, a umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą będzie zawierać postanowienia analogiczne do opisanych w niniejszym paragrafie. 8.7. W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa terminu wskazanego w ust. 2, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 500 zł za każde stwierdzone naruszenie; zastrzeżenie kary umownej nie wyłącza uprawnienia do dochodzenia odszkodowania do wysokości poniesionej szkody. 9) Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 10) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168480
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA (PZU ŻYCIE SA)
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 24
Kod pocztowy: 00-133
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168480
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168480
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191568
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.