eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeDostawa paliwaoleju napędowego oraz benzyny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-14

Ogłoszenie nr 500272112-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.

Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa paliwa: oleju napędowego oraz benzyny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620075-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000, ul. ul. Kościelna 7, 32620 Brzeszcze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 322 111 247, e-mail ak@ak.brzeszcze.pl, faks 322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliwa: oleju napędowego oraz benzyny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 Dostawa do 210 m3 oleju napędowego 1. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U.2015.1680). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia o łącznej ilości do 210 m3, według potrzeb Zamawiającego, Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach na wyłączny koszt Wykonawcy: w okresie od 03 listopada 2018r. do 02 listopada 2019r. 3. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy określonego w ust.1 zamówić do 33 m3 oleju napędowego odpowiadającego parametrom oleju napędowego arktycznego. 4. Jednorazowe dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo zamówionej przez Zamawiającego, nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 10 m3. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach dające wydruk wyniku pomiaru, oraz spełniające warunki techniczne umożliwiające jego zastosowanie do przewozu paliw płynnych. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 48 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksem lub pisemnego zapotrzebowania. 7. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). 8. Brak możliwości tankowania pojazdów Zamawiającego przez okres dłuższy niż 24 godziny od planowanej dostawy w sytuacji przewidzianej w umowie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia Zamawiającemu warunkowej dostawy zastępczej lub pokrycia różnicy cen w przypadku zakupu paliwa w stacji paliw. 9. Zakupy oleju napędowego na stacji paliw, dokonane w trybie o którym mowa w pkt.III.9. skutkować będą zmniejszeniem ilości dostaw wynikających z umowy. 10. Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego oleju napędowego do 50% wielkości określonej w pkt.III.3. 11. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt.11 nie powoduje zmiany podstaw ustalenia ceny jednostkowej ani też konsekwencji finansowych i odszkodowawczych ze strony Wykonawcy 12. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w pkt. III.2. SIWZ. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy oleju napędowego w okresie realizacji zamówienia. 13. Odbiór przedmiotu dostawy następował będzie na stacjonarnej stacji paliw na terenie bazy transportowej Zamawiającego przy ul. Kościelnej 7 w Brzeszczach oraz na stacji garażowej usytuowanej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. 14. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. 15. Z każdej dostarczonej partii paliwa zostaną pobrane i zaplombowane próbki w obecności i za pisemnym potwierdzeniem przedstawicieli obu stron. 16. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) atest jakości; 2) kserokopię wydruku cen oleju napędowego obowiązującego na dzień dostawy w PKN ORLEN S.A. 3) na żądanie Zamawiającego dokument legalizacji urządzeń pomiarowych cysterny do wglądu. 4) wydruk wyniku pomiaru. 17. Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Zadanie nr 2 Dostawa do 10 m3 benzyny PB 95 1. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U.2015.1680). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia o łącznej ilości do 10 m3, według potrzeb Zamawiającego, Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach na wyłączny koszt Wykonawcy: w okresie od 03 listopada 2018r. do 02 listopada 2019r. 3. Jednorazowe dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo zamówionej przez Zamawiającego, nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 5 m3. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość benzyny w litrach dające wydruk wyniku pomiaru, oraz spełniające warunki techniczne umożliwiające jego zastosowanie do przewozu paliw płynnych. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 48 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksem lub pisemnego zapotrzebowania. 6. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). 7. Brak możliwości tankowania pojazdów Zamawiającego przez okres dłuższy niż 24 godziny od planowanej dostawy w sytuacji przewidzianej w umowie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia Zamawiającemu warunkowej dostawy zastępczej lub pokrycia różnicy cen w przypadku zakupu paliwa w stacji paliw. 8. Zakupy benzyny na stacji paliw, dokonane w trybie o którym mowa w pkt.III.9. skutkować będą zmniejszeniem ilości dostaw wynikających z umowy. 9. Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie 50% wielkości określonej w pkt.III.3.prawo zmniejszenia ilości zakupionego benzyny do 10. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt.11 nie powoduje zmiany podstaw ustalenia ceny jednostkowej ani też konsekwencji finansowych i odszkodowawczych ze strony Wykonawcy 11. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w pkt. III.2. SIWZ. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy benzyny w okresie realizacji zamówienia. 12. Odbiór przedmiotu dostawy następował będzie na stacjonarnej stacji paliw na terenie bazy transportowej Zamawiającego przy ul. Kościelnej 7 w Brzeszczach. 13. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. 14. Z każdej dostarczonej partii paliwa zostaną pobrane i zaplombowane próbki w obecności i za pisemnym potwierdzeniem przedstawicieli obu stron. 15. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 5) atest jakości; 6) kserokopię wydruku cen benzyny obowiązującego na dzień dostawy w PKN ORLEN S.A. 7) na żądanie Zamawiającego dokument legalizacji urządzeń pomiarowych cysterny do wglądu. 8) wydruk wyniku pomiaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oleju napędowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PETROL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 90
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1006548.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1006548.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1027777.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa benzyny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 02
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 02
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU FEL-TANK Felicjan Kawik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boczna 6
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47565.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47565.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48384.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.