To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272112-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa paliwa: oleju napędowego oraz benzyny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620075-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000,
ul. ul. Kościelna
7,
32620
Brzeszcze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
322 111 247, e-mail
ak@ak.brzeszcze.pl, faks
322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa: oleju napędowego oraz benzyny
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Dostawa do 210 m3 oleju napędowego 1. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U.2015.1680). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia o łącznej ilości do 210 m3, według potrzeb Zamawiającego, Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach na wyłączny koszt Wykonawcy: w okresie od 03 listopada 2018r. do 02 listopada 2019r. 3. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy określonego w ust.1 zamówić do 33 m3 oleju napędowego odpowiadającego parametrom oleju napędowego arktycznego. 4. Jednorazowe dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo zamówionej przez Zamawiającego, nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 10 m3. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach dające wydruk wyniku pomiaru, oraz spełniające warunki techniczne umożliwiające jego zastosowanie do przewozu paliw płynnych. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 48 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksem lub pisemnego zapotrzebowania. 7. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). 8. Brak możliwości tankowania pojazdów Zamawiającego przez okres dłuższy niż 24 godziny od planowanej dostawy w sytuacji przewidzianej w umowie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia Zamawiającemu warunkowej dostawy zastępczej lub pokrycia różnicy cen w przypadku zakupu paliwa w stacji paliw. 9. Zakupy oleju napędowego na stacji paliw, dokonane w trybie o którym mowa w pkt.III.9. skutkować będą zmniejszeniem ilości dostaw wynikających z umowy. 10. Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego oleju napędowego do 50% wielkości określonej w pkt.III.3. 11. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt.11 nie powoduje zmiany podstaw ustalenia ceny jednostkowej ani też konsekwencji finansowych i odszkodowawczych ze strony Wykonawcy 12. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w pkt. III.2. SIWZ. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy oleju napędowego w okresie realizacji zamówienia. 13. Odbiór przedmiotu dostawy następował będzie na stacjonarnej stacji paliw na terenie bazy transportowej Zamawiającego przy ul. Kościelnej 7 w Brzeszczach oraz na stacji garażowej usytuowanej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. 14. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. 15. Z każdej dostarczonej partii paliwa zostaną pobrane i zaplombowane próbki w obecności i za pisemnym potwierdzeniem przedstawicieli obu stron. 16. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) atest jakości; 2) kserokopię wydruku cen oleju napędowego obowiązującego na dzień dostawy w PKN ORLEN S.A. 3) na żądanie Zamawiającego dokument legalizacji urządzeń pomiarowych cysterny do wglądu. 4) wydruk wyniku pomiaru. 17. Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Zadanie nr 2 Dostawa do 10 m3 benzyny PB 95 1. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U.2015.1680). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia o łącznej ilości do 10 m3, według potrzeb Zamawiającego, Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach na wyłączny koszt Wykonawcy: w okresie od 03 listopada 2018r. do 02 listopada 2019r. 3. Jednorazowe dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo zamówionej przez Zamawiającego, nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 5 m3. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość benzyny w litrach dające wydruk wyniku pomiaru, oraz spełniające warunki techniczne umożliwiające jego zastosowanie do przewozu paliw płynnych. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 48 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksem lub pisemnego zapotrzebowania. 6. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). 7. Brak możliwości tankowania pojazdów Zamawiającego przez okres dłuższy niż 24 godziny od planowanej dostawy w sytuacji przewidzianej w umowie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia Zamawiającemu warunkowej dostawy zastępczej lub pokrycia różnicy cen w przypadku zakupu paliwa w stacji paliw. 8. Zakupy benzyny na stacji paliw, dokonane w trybie o którym mowa w pkt.III.9. skutkować będą zmniejszeniem ilości dostaw wynikających z umowy. 9. Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie 50% wielkości określonej w pkt.III.3.prawo zmniejszenia ilości zakupionego benzyny do 10. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt.11 nie powoduje zmiany podstaw ustalenia ceny jednostkowej ani też konsekwencji finansowych i odszkodowawczych ze strony Wykonawcy 11. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w pkt. III.2. SIWZ. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy benzyny w okresie realizacji zamówienia. 12. Odbiór przedmiotu dostawy następował będzie na stacjonarnej stacji paliw na terenie bazy transportowej Zamawiającego przy ul. Kościelnej 7 w Brzeszczach. 13. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. 14. Z każdej dostarczonej partii paliwa zostaną pobrane i zaplombowane próbki w obecności i za pisemnym potwierdzeniem przedstawicieli obu stron. 15. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 5) atest jakości; 6) kserokopię wydruku cen benzyny obowiązującego na dzień dostawy w PKN ORLEN S.A. 7) na żądanie Zamawiającego dokument legalizacji urządzeń pomiarowych cysterny do wglądu. 8) wydruk wyniku pomiaru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PETROL Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1006548.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa benzyny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
02
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU FEL-TANK Felicjan Kawik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47565.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
więcej: Benzyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.