To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272552-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji: Wykonanie oświetlenia boiska bocznego Stadionu Miejskiego III w Zespole Obiektów Sportowych Nr 3 wraz z zapleczem socjalno - noclegowym przy ul. Daniela Rakowicza 93 w Inowrocławiu, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem inwestorskim oraz wykonanie oświetlenia boiska bocznego Stadionu Miejskiego III w Zespole Obiektów Sportowych Nr 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618734-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500231274-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 32988100000,
ul. al. Niepodległości
4,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 350, e-mail
zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl, faks
523 555 366.
Adres strony internetowej (url): www.osir.inowroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oświetlenia boiska bocznego Stadionu Miejskiego III w Zespole Obiektów Sportowych Nr 3 wraz z zapleczem socjalno - noclegowym przy ul. Daniela Rakowicza 93 w Inowrocławiu, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem inwestorskim oraz wykonanie oświetlenia boiska bocznego Stadionu Miejskiego III w Zespole Obiektów Sportowych Nr 3
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSiR.2311-7/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie oświetlenia boiska bocznego Stadionu Miejskiego III w Zespole Obiektów Sportowych Nr 3 wraz z zapleczem socjalno - noclegowym przy ul. Daniela Rakowicza 93 w Inowrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie oświetlenia boiska bocznego Stadionu Miejskiego III w Zespole Obiektów Sportowych Nr 3 oraz likwidacja stałych trybun i zakup trybun mobilnych, a także m.in. sportowych wiat dla gości i gospodarzy, melexa oraz wykonanie robót przy termomodernizacji, zakup wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w obiekcie, tj. m.in.: białego montażu/szatnie, sanitariaty, łaźnie również dla osób niepełnosprawnych/, koszy, drabinek itp. /sala gimnastyczna/, biurek, stołów, krzeseł i niezbędnego sprzętu do świetlicy i biur oraz pomieszczeń zaplecza socjalno - noclegowego jak również zaaranżowanie i wykonanie architektury zieleni oraz dróg /bruk/ - wydatków niekwalifikowanych w ramach realizacji projektu unijnego", poprzez m.in.: - montaż szafki sterowniczej wraz z osprzętem, - ułożenie instalacji elektrycznej, - demontaż starych słupów oraz montaż nowych słupów i opraw oświetleniowych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac do wykonania: znajduje się w dokumentacji projektowej (tj.: dokumentacji kosztorysowej (przedmiarze robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym), która stanowi załącznik do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) demontażu starych słupów, b) utrzymywania na terenie budowy porządku, należytego składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów, śmieci oraz urządzeń prowizorycznych, c) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt pojemnika na odpady budowlane (miejsce ustawienia pojemnika wskaże Zamawiający) oraz obsługę związaną z wywozem odpadów i ich utylizacją, d) zorganizowania i zabezpieczenia, a po zakończeniu robót zdemontowania zaplecza budowy, jak również ponoszenia kosztów jego utrzymania oraz konserwacji wszystkich urządzeń, na zorganizowanym przez siebie placu budowy, e) przywrócenia zastanego stanu otoczenia takiego jak przed rozpoczęciem robót budowlanych, f) wykonania prac zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, a także zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, g) ponoszenia odpowiedzialności za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu zamówienia powierza, lub którym przy realizacji przedmiotu zamówienia się posługuje, h) zabezpieczenia terenu wykonywania robót, w tym jego oznakowania oraz zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, i) zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub paramentów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru, j) używania wyrobów odpowiadających wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, k) wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami w zakresie prawa budowlanego oraz prawa energetycznego. 3) W trakcie realizacji zamówienia należy stosować materiały posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, w tym Polskich Norm, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z wymogami odpowiednich norm, bądź certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność. 4) Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to okaże się rzeczywiście konieczne dla wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wytycznymi inspektora nadzoru inwestorskiego, zapisami niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami. Jeżeli w trakcie realizacji powstanie konieczność wykonania robót dodatkowych, których rozmiaru Zamawiający nie był w stanie przewidzieć i określić w momencie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może powierzyć ich wykonanie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany je wykonać, przy czym zasadność wykonania i zakres robót będą potwierdzone protokołem konieczności - zaakceptowanym i podpisanym przez obie strony, a ustalenie wartości tych robót będzie uzgodnione przez strony przed ich rozpoczęciem. Dla uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że roboty, których rodzaj ujęto w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, nie mogą być uznane za roboty dodatkowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160094.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elprim Krzysztof Komór Marcin Wróblewski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196916.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup 1 sztuki pojazdu elektrycznego powyżej 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz IGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przy ul. Górniczej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół nr 2 w Sierpcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.