To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-15
Ogłoszenie nr 500273803-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie: "dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619267-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 280344449,
ul. Dworcowa
60,
10-437
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 537 21 00, e-mail
sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl, faks
89 527 04 23.
Adres strony internetowej (url): http://bip.olsztyn.rdos.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOF-OA.082.10.2018.KB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych w ilości i o parametrach wskazanych w Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30199500-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w części 1 wpłynęła jedna oferta. Wykonawca ARTECH Arkadiusz Kieżun, Dobre Miasto pismem z dnia 26.10.2018 r. na podstawie art. 26 ust. 2 Pzp został wezwany do złożenia dokumentów w cz. 1, na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Wykonawca potwierdził otrzymanie wezwania. Wykonawca w wyznaczonym terminie tj. do dnia 02.11.2018 r. godz. 14.00 nie przesłał wymaganych dokumentów, przez co nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) Pzp, a na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa materiałów biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARTECH Arkadfusz Kieżun
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
313.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania - dostawa licencji VMware vSphere 8 Enterprise Plus - 384 core w modelu subskrypcyjnym na okres 12 miesięcy w celu rozbudowy posiadanego środowiska wirtualizacyjnego VMware.
- Rozdrabnianie pozostałości po sortowaniu odpadów gabarytowych na terenie ZUOK Olsztyn
- Dostawa odczynników i produktów zużywalnych do sekwencjonowania kompatybilnych z posiadanym sekwenatorem NGS
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych
- Organizacja wydarzenia pn. "Dziedzictwo Kulinarne Warmii i Mazur. Targi żywności regionalnej, naturalnej i tradycyjnej"
- Zakwaterowanie studentów University of Georgia, uczestniczących w projekcie dydaktycznym "One health in Poland - HERD HEALTH MANAGEMENT", realizowanym na WMWet w dniach 15.05.2025r.- 04.06.2025r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa papieru xero oraz składanek komputerowych
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.