eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Przebudowa ulicArmii Krajowej, Długosza, Franciszkańskiej, Gdańskiej, Młynarskiej , Chodukiewicza oraz Przyzamcze w Lęborku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274850-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Gmina Miasto Lębork: Przebudowa ulic: Armii Krajowej, Długosza, Franciszkańskiej, Gdańskiej, Młynarskiej , Chodukiewicza oraz Przyzamcze w Lęborku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem Projektu: "Skarby Lęborka - ukazanie dziedzictwa kulturowego miasta poprzez odratowanie i wyeksponowanie elementów zabytkowego centrum" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605345-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Lębork, Krajowy numer identyfikacyjny 77097973700000, ul. ul. Armii Krajowej 14, 84300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 862 42 80, e-mail zp@um.lebork.pl, faks 59 862 24 27.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.lebork.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulic: Armii Krajowej, Długosza, Franciszkańskiej, Gdańskiej, Młynarskiej , Chodukiewicza oraz Przyzamcze w Lęborku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.90.2018.G

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ww. ulic, które zlokalizowane są na obszarze historycznego śródmieścia Lęborka wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej: budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową oświetlenia ulicznego. Przedmiot zamówienia objęty jest zaświadczeniem przyjęcia bez sprzeciwu zgłoszenia Inwestora w sprawie wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr B.6743.432.2017.AE z dnia 26.07.2017r. Najważniejsze elementy objęte zamówieniem: wymiana nawierzchni ulic na: - kamienne: jezdnie ok.2300 m2; chodniki ok.2800 m2; parkingi ok. 430 m2; - asfaltowe ok. 220m2 - krawężniki granitowe 330 mb; budowa kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur; D200 dł. ok.260m; D250, D315 dł. ok. 330 m; D160 dł. ok.100mb. Studnie z prefabrykowanych kręgów D 1200 - szt. 13 budowa linii oświetlenia ulicznego YAKXs 4x25 mmm2 dł. ok. 500 mb; słupy stylizowane szt. 20 z oprawami ze źródłami LED oraz 6 oprawami dla iluminacji bryły budynku Spichlerza Solnego montowanymi na słupach oświetlenia ulicznego. wykonanie małej architektury: ławki 34 szt; kosze na śmieci 18 szt. Zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. Dokumentacją projektową pn. "Przebudowa ulic Armii Krajowej, Długosza, Franciszkańskiej, Gdańskiej, Młynarskiej, Chodukiewicza, Przyzamcze w Leborku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej" opr. Szpilewicz Architekci składającą się z następujących elementów: a) Projekt budowlany - Załącznik Nr 8do SIWZ b) Projekt wykonawczy branży drogowej stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Projekt wykonawczy branży elektrycznej Załącznik nr10 do SIWZ d) Projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ e) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ; f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa stanowiąca Załącznik nr13 do SIWZ; g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna stanowiąca Załącznik nr14 do SIWZ; h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża deszczowa stanowiąca Załącznik nr15 do SIWZ; i) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stanowiąca Załącznik nr 16 do SIWZ; j) Zaświadczenie Starosty Lęborskiego B.6743.432.2017.AE z dnia 26.07.2017 r. stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ; k) Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZND-I.5152.18.2017.KM z dnia 18 kwietnia . stanowiącą Załącznik nr 18 do SIWZ; l) Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ARD.5161.41.2017.PK z dnia 14 kwietnia 2017 r. stanowiącą Załącznik nr 19 do SIWZ; m) Projekt wykonawczy zamienny stanowiący Załącznik nr 20 do SIWZ. 2.1.2. Ustaleniami dodatkowymi: a) Mając na celu maksymalne wykorzystanie rozbieranego materiału kamiennego w zakresie nawierzchni należy wykonywać roboty zgodnie z Projektem wykonawczym zamiennym stanowiącym Załącznik nr 20 do SIWZ . Przedmiar robót zamienny stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ uwzględnia zmiany nawierzchni wprowadzane przez ww. projekt wykonawczy zamienny. b) Nie należy wykonywać zakresu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. W trakcie robót przebudowy ulic prace te zostaną wykonane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Lęborku (Wykonawca będzie musiał udostępnić teren budowy); c) Nawierzchnie pasów rowerowych wykonywać zgodnie z projektem przyjmując minimum grubości płyt 10 cm. d) Na jezdniach wypełnienie spoin wykonać na mokro betonem. e) Wykonawca zapewni niezbędne zasoby do realizacji badań archeologicznych (zgodnych z decyzją ARD.5161.41.2017.PK z dnia 14 kwietnia 2017r. stanowiąca Załącznik nr 19 do SIWZ) o charakterze wykopaliskowym tj. 5 wykopów badawczych wykopy o wymiarach 5 x 10 m każdy do calca archeologicznego ( wykop nr 1 w ul. Franciszkańskie4j; wykop nr 2 w ul. Chodkiewicza; wykop nr 3 w ul. Gdańskiej; wykop nr 4 i nr 5 w ul. Przyzamcze) i w sprzyjających warunkach atmosferycznych (odkrycie i zasypanie) tj.: wykona zdjęcia nawierzchni, po zdjęciu nawierzchni 3 dni pracy koparki, ręczne wykopy trwające 5 dni (3 pracowników oddelegowanych przez Wykonawcę). Finansowanie prac archeologa w ramach archeologicznych badań ratowniczych oraz opracowanie dokumentacji z tych badań leży w gestii Zamawiającego, wykonanie prac ziemnych oraz zabezpieczenie terenu badań - w gestii Wykonawcy. Badania archeologiczne należy przeprowadzić w pierwszej kolejności prac. f) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym. g) Prace należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonymi tymczasowymi organizacjami ruchu (opracowanymi w kilku wariantach) umożliwiającymi mieszkańcom dojście i dojazd do ich posesji oraz z uwzględnieniem osiągnięcia wytrzymałości zaprawy betonowej jezdni. h) Zamiast rur z PP SN10 należy zastosować rury PP SN 8 lub rury z PCV posiadające ściankę litą w klasie SN 8. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty). e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją f) realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych g) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych h) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego i) zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem j) umieszczenie (w momencie rozpoczęcia prac) w widocznym miejscu dostarczonych przez Zamawiającego 3-ch tablic informacyjnych dot. realizowanego projektu i wsparciu ze środków unijnych. Tablice maja być umieszczone na słupkach przeznaczonych do zabetonowania w gruncie. Tablice i słupki dostarczy Zamawiający. Miejsce umieszczenia tablic - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie przekazania terenu budowy. k) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; l) Rozbiórki nawierzchni asfaltowych należy dokonać w taki sposób, aby nie uszkodzić znajdujących się pod nią materiałów kamiennych i betonowych. Przed rozbiórką materiałów, które są możliwe do ponownego wykorzystania (kostka kamienna, bruk kamienny, płytki betonowe, krawężniki, trylinka, itp.) komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty betonowe, krawężniki na palety). m) Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (materiały ziemne) Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (działka nr 143 obręb 4 (ul. Syrokomli) znajdująca się w odległości ok. 2 km od terenu budowy) lub zutylizuje (gruz) jeśli zajdzie taka konieczność (materiał z rozbiórki warstw asfaltowych do utylizacji przez Wykonawcę). Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12943765.15
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIOSTWO BUDOWLANE "WÓJCIK" Wiesław Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pionierów 10
Kod pocztowy: 84-300
Miejscowość: Lębork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3977820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3977820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3977820.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.