To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-19
Ogłoszenie nr 500275838-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej: Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. "Doposażenie w sprzęt medyczny oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań IT w SPZPOZ w Dobrej wraz z adaptacją pomieszczeń na serwerownie i agregat prądotwórczy".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Doposażenie w sprzęt medyczny oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań IT w SPZPOZ w Dobrej wraz adaptacją pomieszczeń na serwerownię i agregat prądotwórczy" w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635514-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500249024-N-2018, 500252590-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 49198144000000,
ul. Dobra
545,
34642
Dobra, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
183 330 011, e-mail
poz_dobra@wp.pl, faks
1 833 344 613.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl /spzpozwdobrej,m,30124,zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. "Doposażenie w sprzęt medyczny oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań IT w SPZPOZ w Dobrej wraz z adaptacją pomieszczeń na serwerownie i agregat prądotwórczy".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RPO.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego wyposażenia medycznego do prowadzenia rehabilitacji dzieci i dorosłych: przenośne USG ortopedyczne, aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego, aparat do terapii falą uderzeniową, aparat do terapii energotonowej, aparatura medyczna do POZ i poradni specjalistycznych - holter EKG, kolposkop, aparat USG. Wyposażenie, sprzęt musi spełniać wymagania ustawy z 2010 r. o wyrobach medycznych oraz wymagania w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas używania ich przez pracowników i pacjentów. Szczegółowy wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera załącznik do SIWZ. Zaoferowane urządzenia, wyposażenie medyczne musi być fabrycznie nowe, wyprodukowany w 2018 r. Nie dopuszcza się oferowania urządzeń rekondycjonowanych oraz urządzeń demonstracyjnych. Urządzenia muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie oraz udzielenie instruktarzu w zakresie obsługi urządzenia medycznego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym program szkolenia personelu medycznego w siedzibie Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia medyczne muszą posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane ustawami o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat i deklarację zgodności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w naprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych jeżeli dotyczy. Wymagany okres gwarancji na urządzenia medyczne wynosi min 48 miesiący od daty odbioru przez Zamawiającego W okresie gwarancji Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do 1) bezpłatnej, planowej technicznej obsługi serwisowej wykonywania przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż na 12 miesięcy. 2) przystąpienia do usunięcia awarii w terminie do 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00) od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze telefonicznego wywiadu technicznego, serwisy zdalnego lub wizyty osobistej pracownika serwisu Wykonawcy 3) naprawy urządzenia medycznego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty zgłoszenia awarii, w przypadku konieczności importu części zamiennych lub konieczności naprawy Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu naprawy urządzenia do 14 dni roboczych. 4) przekazania Zamawiającemu po każdej planowej czynności serwisowej oraz każdej naprawie raportu serwisowego zawierającego opis wykonanych czynności serwisowych lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej Serwis urządzenia medycznego musi być realizowany przed podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych. W związku z powyższym wykonawca przy dostawie załączy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Opis oferowanego urządzenia medycznego nie powinien budzić wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub lepszych poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia wg zestawienia Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznoużytkowych we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33112200-0, 33158000-2, 33190000-8, 33150000-6, 33123000-8, 33164100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa aparatu USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
185134.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GEMED ELIAS SP. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pozostałych urządzeń medycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162341.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Technomex Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
170880.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Rozbudowa sieci wodociągowej dz. 206, 112, 135, 121/3 obręb Wąwelnica
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Agawy obręb Wołczkowo
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.