eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawy owoców i warzyw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500277138-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Zakład Karny: Dostawy owoców i warzyw

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632672-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32008700000, ul. ul. Orzechowa 5, 98200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 270 600, e-mail dkw_sieradz@sw.gov.pl, faks 438 270 621.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny w Sieradzu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy owoców i warzyw

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Dkw.2232.2.2018.TM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy do Zakładu Karnego w Sieradzu następujących rodzajów warzyw i owoców: Część 1 - Jabłko 1) Jabłko 120-150 g/szt., wybór I, PN-84/R-75024, CPV 03222321-9 - 10 000 kg Część 2 - Warzywa 1) Burak ćwikłowy do spożycia, PN-72/R-75360, CPV 03221111-7 - 16 000 kg 2) Marchew bez naci, PN-84/R-75358, CPV 03221112-4 - 35 000 kg 3) Kapusta biała, wybór I, PN-72/R-75362, CPV 03221410-3 - 9 000 kg 4) Pietruszka bez naci, PN-R-75370, CPV 03221110-0 - 1 500 kg 5) Por, wybór I, PN-R-75521, CPV 03221300-9 - 1 500 kg 6) Seler korzeniowy, PN-R-75371, CPV 03221110-0 - 3 000 kg 7) Cebula, wybór I, średnica od 5 cm, PN-87/R-75357, CPV 03221113-1 - 25 000 kg 8) Kapusta czerwona, PN-72/R-75362, CPV 03221410-3 - 3 000 kg Część 3 - Ziemniak jadalny 1) Ziemniak jadalny, PN-75/R-74450, CPV 03.21.21.00 - Ziemniaki - 100 000 kg Część 4 - Kiszonki 1) Kapusta kwaszona, beczki 100-120 kg, PN-72/A-77700, CPV 15331142-4 - 15 000 kg 2) Ogórek kiszony w beczkach 80 kg, kl. I, PN-70/A-77701, CPV 15331400-1 - 10 000 kg Zamawiający zastrzega sobie, że faktyczna wielkość dostaw będzie zależna od jego potrzeb. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego. Termin i sposób realizacji zamówienia: Dostawy będą realizowane w okresie 12 miesięcy od dnia określonego w umowie jako początek jej obowiązywania. Zamawiający przewiduje nie więcej niż 3 dostawy w tygodniu. Warzywa i owoce mają być dostarczane na teren Zakładu Karnego w Sieradzu w dni wyznaczone przez Zamawiającego, w godzinach 8³° - 11°°, własnym transportem wykonawcy. Środek transportowy wykonawcy musi spełniać wymogi sanitarne określone właściwymi przepisami. Dokładna wielkość i termin dostawy zostanie każdorazowo określona przez Zamawiającego w zamówieniu złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03212100-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Jabłko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13619.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe WITAMINA Karolina Młodak
Email wykonawcy: karolinaubycha@gmail.com
Adres pocztowy: 98-200 Sieradz, ul. Aleja Pokoju 13a
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10868
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10868
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12155
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133761.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno Ogrodnicze Bernard Koniarek
Email wykonawcy: zp.koniarek@gmail.com
Adres pocztowy: 63-460 Nowe Skalmierzyce, Skalmierzyce, ul. Ostrowska 28
Kod pocztowy: 63-460
Miejscowość: Skalmerzyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84245
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84245
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115087.41
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ziemniak jadalny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66666.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno Ogrodnicze Bernard Koniarek
Email wykonawcy: ZP.KONIAREK@GMAIL.COM
Adres pocztowy: 63-460 Nowe Skalmierzyce, Skalmierzyce, ul. Ostrowska 28
Kod pocztowy: 63-460
Miejscowość: Skalmierzyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61946.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kiszonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76851.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno Ogrodniczo Warzywnicze Zofia Cieślak
Email wykonawcy: tipo.kalisz@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 141-143
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26560
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26560
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125350
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.