eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Dostawa soli drogowej, piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500277422-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie: "Dostawa soli drogowej, piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639005-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie, Krajowy numer identyfikacyjny 49051044800000, ul. ul. Piłsudskiego 39, 33370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 89, e-mail pgk.muszyna@wp.pl, faks 18 471 40 89.
Adres strony internetowej (url): http://pgk.muszyna.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/pgkmuszyna/Article/id,292424.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Komunalna Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa soli drogowej, piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PGK.ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS OGÓLNY 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa soli drogowej, piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019". 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34927100-2 sól drogowa 14211100-4 piasek naturalny 14212200-2 kruszywo 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 1) ZADANIE NR 1 - SÓL DROGOWA: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje swym zakresem sprzedaż, sukcesywne dostarczanie oraz rozładunek środków do zwalczania i zapobiegania śliskości takich jak sól drogowa do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019, w ilości ok 400 MG (ton) do siedziby Zamawiającego. 2. Parametry minimalne: a) Skład chemiczny: o NaCl - min 98,0 %, o SO4 - max 2,0 %, o H2O - max 1,0 %, o K4Fe(Cn)6 (antyzbrylacz) - minimum 40,0 mg/kg, o części nierozpuszczalne w wodzie - max 3,0 %. b) Granulacja: o ziarna powyżej 6 mm - max 5,0 %, o ziarna poniżej 1 mm - max 50,0 %, o sól drogowa luzem bez opakowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw soli drogowej niezbrylającej się (Dr) posiadającej opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzając przydatność do zimowego utrzymania dróg. 4. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania terminu dostawy zamówienia, który stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować skrócony termin dostawy, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 14 SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli drogowej, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość soli nie dostarczonej. 7. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 25 Mg (ton). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości soli drogowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 30% - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 9. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega, iż jednostkowa cena za Mg, podana przez Wykonawcę w ofercie w części dotyczącej zakresu opcjonalnego, nie może być wyższa niż jednostkowa cena Mg wskazana przez Wykonawcę w części dotyczącej zakresu podstawowego. 10. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34927100-2 sól drogowa 2) ZADANIE NR 2 - PIASEK NATURALNY: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje swym zakresem sprzedaż, sukcesywne dostarczanie oraz rozładunek środków do zwalczania i zapobiegania śliskości takich jak piasek naturalny do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019, w ilości ok 250 MG (ton) do siedziby Zamawiającego. 2. Skład ziarnowy i właściwości fizyczne: 2.1 wymiar ziaren 0 - 4 mm według normy pn-en 933-1 2.2 wskaźnik piaskowy 87,00 % według normy pn-en 933-3-2012 2.3 zanieczyszczenie lekkie max 01 według normy pn-en 1744-1 3. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania terminu dostawy zamówienia, który stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować skrócony termin dostawy, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 14 SIWZ. 5. Piasek naturalny musi być transportowany w warunkach zabezpieczających je, przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanego piasku naturalnego, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość piasku naturalnego nie dostarczonej. 7. Dostawca kruszywa (wytwórnia materiałów) mogą być okresowo kontrolowane przez kierownika w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcji z wymaganiami. Próbki materiałów mogą być pobierane w celu sprawdzenia ich właściwości. 8. Dostawca zobowiązany jest do wystawienia dla każdej partii dostarczanego materiału Certyfikat Oceny Zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę piasku naturalnego. 9. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 20 Mg (ton). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości piasku naturalnego w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 30% - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 11. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega, iż jednostkowa cena za Mg, podana przez Wykonawcę w ofercie w części dotyczącej zakresu opcjonalnego, nie może być wyższa niż jednostkowa cena Mg wskazana przez Wykonawcę w części dotyczącej zakresu podstawowego. 12. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14211100-4 piasek naturalny 3) ZADANIE NR 3 - KRUSZYWO NATURALNE: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje swym zakresem sprzedaż, sukcesywne dostarczanie oraz rozładunek środków do zwalczania i zapobiegania śliskości takich jak kruszywo naturalne do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019, w ilości ok 150 MG. (ton) do siedziby Zamawiającego. 2. Skład ziarnowy i właściwości fizyczne 2.1 wymiar ziaren 2 - 8 mm pn-en 933-1 2.2 uziarnienia kruszywa g85 pn-en 933-1 2.3 zawartość pyłów f 3 pn-en 933-1 3. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania terminu dostawy zamówienia, który stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować skrócony termin dostawy, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 14 SIWZ 5. Kruszywo musi być transportowane w warunkach zabezpieczających je, przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanego kruszywa naturalnego, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość kruszywa naturalnego nie dostarczonej. 7. Dostawca kruszywa (wytwórnia materiałów) mogą być okresowo kontrolowane przez kierownika w celu sprawdzenia zgodności stosowanych metod produkcji z wymaganiami. Próbki materiałów mogą być pobierane w celu sprawdzenia ich właściwości. 8. Dostawca zobowiązany jest do wystawienia dla każdej partii dostarczanego materiału Certyfikat Oceny Zgodności (Certyfikat Jakości ) wystawiony przez wytwórcę kruszywa. 9. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 20 Mg (ton). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości kruszywa naturalnego w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 30% - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 11. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega, iż jednostkowa cena za Mg, podana przez Wykonawcę w ofercie w części dotyczącej zakresu opcjonalnego, nie może być wyższa niż jednostkowa cena Mg wskazana przez Wykonawcę w części dotyczącej zakresu podstawowego. 12. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14212200-2 kruszywo 4. Miejsce dostaw: Teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. 5. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy i/lub nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego zatem zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34927100-2


Dodatkowe kody CPV: 14211100-4, 14212200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE NR 1 - SÓL DROGOWA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1986) dalej P.Z.P., zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie pn. "Dostawa soli drogowej, piasku naturalnego 0-4 mm oraz kruszywa naturalnego 2-8 mm do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/2019" dla zadania nr 1. Postępowanie dla zadania nr 1 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. U z a s a d n i e n i e Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy PZP. W niniejszym postępowaniu dla zadania nr 1 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE NR 2 - PIASEK NATURALNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14625.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jerzy Sekuła PHU "STALEX"
Email wykonawcy: stalex@stalex.eu
Adres pocztowy: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 207
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica-Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15110.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15110.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15110.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE NR 3 - KRUSZYWO NATURALNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8775.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jerzy Sekuła PHU "STALEX"
Email wykonawcy: stalex@stalex.eu
Adres pocztowy: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 207
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica-Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14429.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14429.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14429.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.