eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279494-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Gmina Knurów: Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636045-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.70.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 20 km i średnicach przewodów od fi 160 do fi 1500. 2. Zakres prac: 1) czyszczenie kanałów, 2) czyszczenie studni rewizyjnych, 3) zabezpieczenie włazów studni przed klawiszowaniem, 4) odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowy i nawierzchni, 5) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym, 6) renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym, 7) przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji przy użyciu kolorowej kamery telewizyjnej wraz z raportem poinspekcyjnym, 8) przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji bez użycia kamery telewizyjnej wraz z opisem, 9) wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, 10) uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych, 11) uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem), 12) uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem) oraz pierścieni odciążających, 13) zabudowa nowej studni kanalizacyjnej, 14) odszukanie i odkrycie studni zasypanych bądź zaasfaltowanych, 15) regulacja pionowa studni kanalizacyjnej, 16) ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą, 17) czyszczenie separatorów koalescencyjnych, 18) likwidacja zastoisk wodnych, 19) udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych sieci, 20) odbiór przyłączy kanalizacyjnych. 3. Prace, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, w tym: 1) zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia Załącznik nr 1 do umowy, 2) zakres prac ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie, 3) wartość prac ustalana będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 5 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 5 ust. 8 wzoru umowy. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na wykonane prace (robociznę i materiały), wymienione w § 9 ust. 1 wzoru umowy z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 wzoru umowy. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90470000-2


Dodatkowe kody CPV: 90641000-2, 90640000-5, 90642000-9, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146260.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jastrzębska 53
Kod pocztowy: 44-304
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208225.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.