eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Promocja Miasta Szczecin przez kluby sportowe



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Szczecin: Promocja Miasta Szczecin przez kluby sportowe
Numer ogłoszenia: 50027 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin, ul. Armii Krajowej 1, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Szczecin przez kluby sportowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjnych. Stroje: 1.Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia znaków promocyjnych (logo lub herb) wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego w centralnych miejscach (przód) wszystkich strojów sportowych , użytkowanych przez zawodników pierwszego zespołu w rundzie WIOSENNEJ sezonu 2008/2009 oraz do końca trwania umowy w rundzie JESIENNEJ sezonu 2009/2010, w trakcie meczów ligowych, pucharowych oraz sparingowych podczas rozgrywek wyjazdowych i organizowanych w Szczecinie, których jest gospodarzem. 2.Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia znaków promocyjnych (logo lub herb) wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego w centralnych miejscach (przód) strojów meczowych, użytkowanych przez zawodników drużyny rezerw, drużyny juniorów starszych i drużyny juniorów młodszych oraz innych zespołów młodzieżowych w przypadku zakupienia strojów przez Wykonawcę w rundzie WIOSENNEJ sezonu 2008/2009 oraz do końca trwania umowy w rundzie JESIENNEJ sezonu 2009/2010, w trakcie wszystkich swoich meczów 3.Oznakowanie, o którym mowa w pkt.1 powinno mieć charakter dominujący tj. wielkość oznaczeń innych partnerów Zamawiającego, z wyłączeniem herbu Wykonawcy oraz loga producenta strojów i sponsora głównego klubu, zlokalizowanych w sąsiedztwie Znaku Zamawiającego nie może przekroczyć 50% powierzchni stroju. 4.Szczegółowe zasady oznakowania strojów, w tym lokalizacja i oznakowanie Zamawiającego, zgodne z zasadami wskazanymi w pkt. 3 niniejszej umowy, zostaną przygotowane w drodze odrębnych uzgodnień między stronami. Reklama w hali i obiektach: 1.Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia nośników reklamy zewnętrznej dostarczonych przez Zamawiającego w sposób i ilościach określonych w punktach od 6 do 16. 2.Umieszczenie za bramką tablicy reklamowej o wymiarach 1m/6m z informacją o Zamawiającym. 3.Umieszczenie dwóch balonów reklamowych z logo Zamawiającego, we wskazanych przez Wykonawcę miejscach, umożliwiających ich ekspozycję w trakcie relacji telewizyjnych z rozgrywek. 4.Umieszczenie dwóch tablic reklamowych Zamawiającego o wymiarach 1m/6m wzdłuż linii bocznych boiska, w miejscu umożliwiającym ekspozycję reklam Zamawiającego w trakcie relacji telewizyjnych. 5.Zamieszczenie 1 flagi Zamawiającego na maszcie zlokalizowanym na terenie obiektu. 6.Umożliwienie Zamawiającemu postawienia masztu z flagą Zamawiającego przed siedzibą Wykonawcy. 7.Umieszczenie znaków promocyjnych Zamawiającego w sąsiedztwie tablicy świetlnej. 8.Umieszczenie znaków promocyjnych Zamawiającego na tablicy wykorzystywanej w tle konferencji prasowych - 4 powierzchnie, 9,5/9,5 cm każda. Inne formy promocji, Public Relations: 1.Zamieszczenie znaków promocyjnych Zamawiającego na biletach wstępu na mecz oraz na karnetach. 2.Dystrybucja materiałów promocyjnych dostarczanych przez Zamawiającego, podczas konkursów i innych akcji promocyjnych organizowanych przez Wykonawcę w związku z rozgrywkami (przed meczami oraz w przerwach meczów). 3.Emisja spotów, zapowiedzi konferansjerskich na temat Zamawiającego (wg treści uzgodnionej z Zamawiającym) podczas meczów (przed meczem oraz w przerwie meczów). 4.Emisja prezentacji wizualnej - spotu reklamowego na telebeamie. 5.Zamieszczenie prezentacji promocyjnej Zamawiającego na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, w tym baneru promocyjnego Zamawiającego na stronie głównej serwisu, wraz z linkiem do strony Zamawiającego. 6.Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystywanie wizerunku pierwszego zespołu, piłkarzy i herbu Wykonawcy w działaniach promocyjnych i PR prowadzonych przez Zamawiającego, w zakresie uzgodnionym z Wykonawcą. 7.Na wniosek Zamawiającego Wykonawca umożliwi Zamawiającemu zorganizowanie minimum dwóch spotkań z udziałem pierwszego zespołu, terminach oraz wg scenariusza określonego w trakcie odrębnych uzgodnień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00 - 74.40.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139344 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Wspierania Kultury Fizycznej, ul. Wąska 16, 71-415 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 139344
  • Oferta z najniższą ceną: 139344 oferta z najwyższą ceną: 139344
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.