eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzymówDostawa opału do Urzędu Gminy w Krzymowie, Szkół z terenu gminy Krzymów, Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźnie, Świetlicy Środowiskowej w Krzymowie, budynku GOZ w Krzymowie oraz budynku po Posterunku Policji w Krzymowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500281195-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Gmina Krzymów: Dostawa opału do Urzędu Gminy w Krzymowie, Szkół z terenu gminy Krzymów, Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźnie, Świetlicy Środowiskowej w Krzymowie, budynku GOZ w Krzymowie oraz budynku po Posterunku Policji w Krzymowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635615-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, REGON 311019183, NIP 665-273-70-20, Wójt Gminy - Tadeusz Jankowski
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Krzymowie, Krzymów ul. Główna 1, 62-513 Krzymów, Regon: 000272508, NIP: 665-29-89-460, Dyrektor Szkoły - Marzena Dopytalska
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Paprotni, Paprotania ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów, Regon: 001190110, NIP: 665-24-41-897, Dyrektor Szkoły - Bożena Hodlik
Szkoła Podstawowa w Szczepidle, Szczepidło 52, 62-513 Krzymów, Regon: 001190103, NIP: 665-24-64-237, Dyrektor Szkoły - Bożena Pruchlat
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Brzeźnie, Brzeźno ul. Kwiatowa 20 A, 62-513 Krzymów, Regon: 001190296, NIP: 665-29-89-477, Dyrektor Szkoły - Urszula Kucharska
Gminny Ośrodek Kultury w Brzeźnie, Brzeźno ul. Główna 70 A, 62-513 Krzymów, Regon: 301798077, NIP: 665-29-78-278, Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźnie - Krzysztof Kędziora


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krzymów, Krajowy numer identyfikacyjny 311019183, ul. ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 413 280, e-mail krzymow@op.pl, faks 632 413 091.
Adres strony internetowej (url): www.krzymow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Krzymów przygotuje i przeprowadzi postępowanie oraz udzieli zamówienia i zawrze umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, pozostali partnerzy zobowiązują się udostępnić jej wszystkich niezbędnych do tego celu informacji, oraz na bieżąco regulować należności wynikłe z realizacji zawartych umów, każdy w swoim zakresie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa opału do Urzędu Gminy w Krzymowie, Szkół z terenu gminy Krzymów, Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźnie, Świetlicy Środowiskowej w Krzymowie, budynku GOZ w Krzymowie oraz budynku po Posterunku Policji w Krzymowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZ.271.30.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do Urzędu Gminy w Krzymowie, Szkół z terenu gminy Krzymów, Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźnie, Świetlicy Środowiskowej w Krzymowie, budynku GOZ w Krzymowie oraz budynku po Posterunku Policji w Krzymowie 2. Zadanie zostało podzielone na części i obejmuje: Część I: Dostawa eko-groszku i węgla kamiennego Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko-groszku workowanego w ilości 215 ton oraz węgla kamiennego (kostka) w ilości 15 ton. Eko-groszek należy pakować w worki jutowe. Część II: Dostawa brykiet drzewnych trocinowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do ogrzewania Szkoły Podstawowej w Krzymowie oraz budynku GOZ w Krzymowie. Dostawa brykiet drzewnych trocinowych w kształcie walca o średnicy od 60 mm do 100 mm w ilości 100 ton do ogrzewania Szkoły Podstawowej w Krzymowie i budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krzymowie. Część III: Dostawa oleju opałowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego zgodnego z Polską Normą PN-C-96024:2011 w ilości 21.000 litrów do ogrzewania budynku Urzędu Gminy w Krzymowie w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku z dostawą na miejsce własnym transportem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09111000-0


Dodatkowe kody CPV: 09111210-5, 09111220-8, 09135000-4, 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa eko-groszku i węgla kamiennego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185262.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "WĘGLOPASZ" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: weglopasz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Piątkowska 149/6
Kod pocztowy: 60-648
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172507.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172507.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186984.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa brykiet drzewnych trocinowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką Gmina Krzymów zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 53 200,00zł brutto. Kryteriami oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu były: cena za wykonanie zamówienia - 60%, termin płatności - 20% i termin dostawy jednorazowej - 20%. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej ponieważ znacznie przekracza to jego możliwości finansowe.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa oleju opałowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63882.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "BAK" Sprzedaż Produktów Naftowych s.c. Krystyna Figas, Wojciech Figas
Email wykonawcy: biuro.bak@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Podgórna 17a
Kod pocztowy: 62-500
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76715.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76715.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76715.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.