Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500281929-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych: Dostawa mebli biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 1042059100000,
ul. Al. Niepodległości
,
00977
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 6459384, e-mail
matylda.grzybowska@polskieradio.pl, faks
+48 22 6453957.
Adres strony internetowej (url): www.prsa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BP-DZP.B5.42.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, skręcenie i ustawienie we wskazanych miejscach mebli biurowych w obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych w Warszawie, przy al. Niepodległości 77/85 (budynek O-1), ul. Jacka Kaczmarskiego 59 (budynek O-2) oraz Myśliwiecka 3/5/7 (budynek O-3).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39121100-7, 39132100-7, 39141300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145453
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JAK Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178907.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W świetle przepisu art. 70 ustawy, Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zapytania o cenę w przypadku kumulatywnego spełnienia trzech przesłanek:
1) przedmiotem zamówienia są usługi lub dostawy;
2) te usługi lub dostawy są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe;
3) szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości 209 000 euro (jest mniejsza od kwoty tzw. "progu unijnego").
W szeroko rozumianej literaturze prawa zamówień publicznych, zwraca się uwagę, że tryb ten może być stosowany jedynie do najprostszych, typowych zamówień, których wykonanie nie wymaga indywidualnego podejścia, spełnienia specyficznych wymogów, czy też posiadania szczególnych kwalifikacji. Tryb ten jest właściwy dla zamówień, których przedmiotem są dostawy, dobra, usługi popularne, służące zapewnieniu bieżących potrzeb, łatwo osiągalne i oferowane przez liczne podmioty na rynku, a przez to dostępne dla wszystkich kategorii odbiorców. Podkreśla się również, że przedmiotem takich zamówień są dostawy i usługi o nieskomplikowanym charakterze, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego rodzaju usług, asortymentu, których standard jakościowy został zdefiniowany przez rynek i dzięki temu jest łatwy do zdefiniowania przez przeciętnego klienta.
Dostawa mebli biurowych, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, należą do grupy dostaw spełniających powyższe wymogi, a ich realizacja nie wymaga posiadania specjalnych umiejętności, kwalifikacji czy wiedzy, ani też nie wymaga indywidualnego podejścia.
Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości 209.000 euro (tj. wartości, od której istnieje obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich), przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli laboratoryjnych wraz z montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- ROPS.PZP.332.32.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS Województwa Śląskiego i w ramach projektu pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji społecznej
- Dostawa i montaż mebli do dwóch pokoi (13 i 15) w budynku siedziby Nadleśnictwa Lubichowo oraz kancelarii leśnictwa Brzeźnica
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.