eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Wykonanie serwisu 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500 część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283207-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Wykonanie serwisu 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500 część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637615-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie serwisu 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500 część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2018/TEM/117

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie u Zamawiającego usług serwisowych następujących urządzeń: 1) maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie "Daniłowicz", w zakresie części mechanicznej i elektrycznej maszyny, 2) maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie "Kinga", w zakresie części mechanicznej i elektrycznej maszyny, 3) urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie "Daniłowicz", 4) urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie "Kinga". 2. Usługi serwisowe obejmują: 1) bezzwłoczne usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego, w tym również: a) pełnienie gotowości serwisowej, b) udzielanie konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania urządzeń, 2) okresowe przeglądy serwisowo - konserwacyjne serwisowanych urządzeń, urządzeń wraz z zakupem wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądów, 3) zakup i dostarczanie na odrębne zlecenia Zamawiającego wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, 4) dokonywanie zapisów w książce serwisowej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, we własnym zakresie i na własny koszt, specjalistyczny serwis świadczony przez producentów urządzeń wchodzących w skład instalacji lub przez podmioty upoważnione przez tych producentów, jeżeli wynika to z rzeczowej potrzeby. 3. Pełnienie gotowości serwisowej: 1)Wykonawca zobowiązuje się pełnić, co najmniej jednoosobowe dyżury serwisowe, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 2)Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania systemów łączności umożliwiających telefoniczny, faksowy lub przy użyciu poczty elektronicznej kontakt celem zgłaszanie wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę. 3)W ramach pełnienia gotowości serwisowej Wykonawca jest zobowiązany do udzielania telefonicznych konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania serwisowanych urządzeń. W tym celu Wykonawca zapewnia, że osoba pełniąca dyżur serwisowy lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę, będzie dysponowała kompetencjami niezbędnymi do bieżącego udzielania odpowiedzi na skierowane do niej zapytania dotyczące obsługi i funkcjonowania serwisowanych urządzeń. 4) Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zgłaszać zapytania telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykaz osób upoważnionych przez Zamawiającego, a także numery telefonów, faksów, adresy poczty elektronicznej, na które będą dokonywane zgłoszenia, zostaną określone przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy. Zmiana danych teleadresowych Wykonawcy może nastąpić wyłącznie po uprzednim, pisemnym poinformowaniu Zamawiającego. 5)W przypadku, gdy z uwagi na złożoność problemu udzielenie odpowiedzi na zapytanie lub poinformowanie o sposobie rozwiązania problemu w sposób określony w pkt. 2 nie będzie możliwe, Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub poinformowania o sposobie rozwiązania problemu nie później niż w terminie do 48 godzin od momentu dokonania zgłoszenia zapytania. 6)W przypadku zgłoszenia problemu, który zostanie zidentyfikowany przez pracowników Wykonawcy jako awaria eksploatacyjna lub awaria krytyczna, Wykonawca niezwłocznie powiadamia o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Od momentu poinformowania o tym fakcie, zgłoszenie obsługiwane jest zgodnie z procedurami usuwania awarii eksploatacyjnej lub awarii krytycznej. 4. Usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych: 1)W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń w ilości maksymalnej 500 godzin pracy jednego serwisanta. Przez awarię krytyczną należy rozumieć awarię serwisowanych urządzeń lub ich części uniemożliwiającą pracę tych urządzeń lub ich części, albo brak lub zafałszowanie informacji niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń pochodzących ze sterującego tymi urządzeniami systemu automatyki. Przez wadę eksploatacyjną należy rozumieć każde zachowanie serwisowanych urządzeń lub ich części powodujące ograniczenie ich funkcjonalności lub utrudniające ich pracę, a nie będące awarią krytyczną. 2) Usługi polegające na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń będą sprawowane na zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zleci świadczenie usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń w zależności od potrzeb. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń (prawo opcji). 5. Okresowe przeglądy serwisowo-konserwacyjne. Zestawienie okresowych przeglądów konserwacyjnych zawiera poniższa informacja: Lp. Urządzenie podlegające okresowemu przeglądowi oraz rodzaj przeglądu i gotowość serwisowa Ilość przeglądów lub godzin 1) Przegląd półroczny jednego rejestratora RG3 12 2)Przegląd roczny urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie "Daniłowicz" 3 3)Przegląd roczny urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie "Kinga" 3 4)Przegląd roczny układów sterowania i zabezpieczeń wraz z częścią mechaniczną maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie "Daniłowicz" 3 5) Przegląd roczny układów sterowania i zabezpieczeń wraz z częścią mechaniczną maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie "Kinga" 3 6)Przegląd roczny układu zasilania przemiennikowego i układu wizualizacji maszyny wyciągowej BB - 2500, zabudowanej przy szybie Kinga 3 7)Przegląd roczny układu zasilania przemiennikowego i układu wizualizacji maszyny wyciągowej BB - 2500, zabudowanej przy szybie Daniłowicz 3 8)Udziału serwisu w trakcie badania rocznego przez Rzeczoznawcę maszyny wyciągowej BB - 2500 przy szybie Kinga 3 9)Udziału serwisu w trakcie badania rocznego przez Rzeczoznawcę maszyny wyciągowej BB - 2500 przy szybie Daniłowicz 3 6. Części zamienne. 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się odrębnie zlecać, a Wykonawca jest zobowiązany na te zlecenia dokonywać zakupu i dostarczenia wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, z zastrzeżeniem pkt. 3. 2) Wynagrodzenie, za zakup i dostarczenie wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, będzie stanowić cenę netto tych części, podzespołów oraz materiałów za jaką nabył je Wykonawca, od producenta lub dostawcy, wraz z ewentualnymi kosztami zakupu części zamiennych w walutach obcych, związanych z obsługą takich transakcji (różnice kursowe, koszty operacji bankowych, koszty dostawy, etc.), powiększoną o marżę w wysokości 10%. Do tak obliczonego wynagrodzenia zostanie doliczony podatek od towarów i usług VAT według obowiązującej stawki. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania, we własnym zakresie, zleceń zakupu i dostarczenia wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania pełnej obsługi serwisowej na rzecz podmiotów trzecich, w szczególności jeżeli wymaga to zachowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) O konieczności dokonania zakupu i dostarczenia wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania pełnej obsługi serwisowej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 7. Książka serwisu oraz kwartalne raporty. 1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki serwisu. 2)W książce serwisu Wykonawca jest zobowiązany zamieszczać między innymi informacje o dokonanych przeglądach, stwierdzonych awariach i usterkach, a także podjętych czynnościach mających na celu ich usunięcie. W książce serwisowej winien być również podany wymiar godzinowy podjętych działań. 3) Zamawiający ma prawo prowadzić kontrolę prawidłowości prowadzenia książki serwisowej oraz dokonywać wpisów dotyczących wszelkich działań Wykonawcy podjętych w ramach usług serwisowych. 4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu swobodny dostęp do książki serwisowej. 5) Wzór książki serwisowej zostanie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 8. Zatrudnienie pracowników w oparciu o umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę do realizacji przedmiotu umowy co najmniej 9 osób w wymiarze czasu pracy określonym w załączniku nr 1 do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania minimalnego poziomu zatrudnienia wskazanego w zdaniu 1 przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać poziom zatrudnienia wskazany w zdaniu 1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego oraz naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 486160.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MWM Elektro Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 49
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 597976.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 597976.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 597976.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.