To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-27
Ogłoszenie nr 500283312-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639433-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000,
ul. ul. Szczecińska
112,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 843 40 22 w. 263, e-mail
przetarg@pgkslupsk.pl, faks
59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): www.pgkslupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/T/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Szczegółowy zakres, a także warunki dostaw zostały przedstawione w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Przyjęta wielkość dostawy ma charakter szacunkowy, a każda ilość kupionego towaru będzie określana osobno w składanych zamówieniach cząstkowych. Zamawiający ma prawo zamówić łącznie mniejszą liczbę towaru, niż ilości przyjęte w SIWZ, które należy traktować jako maksymalne. Do zadań Wykonawcy należy dostawa do siedziby Zamawiającego następujących rodzajów fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem, wykonanych z folii LDPE, o pojemności 60 L, 120 L i 160 L o wymiarach dla worka 60 L: 600 mm x 800 mm; dla worka 120 L: 700 mm x 1100 mm, dla worka 160 L: 900 mm x 1200 mm z taśmą do zawiązywania i z zakładkami; oraz fabrycznie nowych worków do zbiórki odpadów bez nadruku, wykonanych z folii LDPE w kolorze żółtym o pojemności 60 L, 120 L, 160 L, 240 L i 340 L o wymiarach: dla worka 60 L: 600 x 800 mm, dla worka 120 L: 700 x 1100 mm, dla worka 160 L: 900 x 1200 mm, dla worka 240 L: 1100 x 1400 mm i dla worka 340 L: 1400 x 1500 mm, z zakładkami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182418.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESACO Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208258.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- PODN.ZP.321.7.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych w ramach RPS oraz Funduszu wsparcia dla uczniów z Ukrainy.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych.
- Dostawa leków
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.