eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa odczynników, rozpuszczalników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, materiałów do badań chromatograficznych dla laboratorium WIOŚ w Rzeszowie - VI części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283556-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie: Dostawa odczynników, rozpuszczalników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, materiałów do badań chromatograficznych dla laboratorium WIOŚ w Rzeszowie - VI części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639523-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500261062-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00016241200000, ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8505814, e-mail wios@wios.rzeszow.pl, at@wios.rzeszow.pl, faks 017 8505377.
Adres strony internetowej (url): https://bip.wios.rzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników, rozpuszczalników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, materiałów do badań chromatograficznych dla laboratorium WIOŚ w Rzeszowie - VI części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AT.272.11.2018.pk

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa : odczynników, rozpuszczalników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, materiałów do badań chromatograficznych wyszczególnionych w VI częściach dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz cenowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie częścią jest każda kompletna część. Ofertę można składać do jednej lub wszystkich części zamówienia. W tym postępowaniu występuje VI części. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część I - odczynniki Część II - rozpuszczalniki Część III - wzorce Część IV - testy kuwetowe Część V - materiały pomocnicze Część VI - materiały do badań chromatograficznych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje w danej części. 3.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotów zamówienia które spełniają wymagania opisane w formularzach cenowych - załącznik nr 6 do SIWZ do części I-VI. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia, pokrycie kosztów dostawy do siedziby WIOŚ, pokrycie kosztów usługi kurierskiej związanej ze zwrotem opakowań w przypadku odczynników i rozpuszczalników (kaucjonowanych i niekaucjonowanych) oraz odbioru zużytych testów kuwetowych z Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie. 5.W przypadku produktów stanowiących przedmiot zamówienia dostarczanych w opakowaniach kaucjonowanych, cena za dostawę tych produktów powinna zawierać kaucję za opakowanie.6.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Produkty stanowiące przedmiot zamówienia wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odczynniki chemiczne/rozpuszczalniki/wzorce w szczególności muszą posiadać udokumentowaną np. certyfikatem analitycznym/świadectwem jakości-zawartość składników i zanieczyszczeń, a w przypadku wzorców świadectwo winno określać wartość i certyfikowaną jej niepewność. Certyfikat\świadectwo winno być przedłożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski i powinno określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, nr seryjny, skład, datę ważności, datę produkcji, czystość, bezpieczne opakowanie, kartę charakterystyki. Dokumenty zawierające powyższe informacje, dołączyć należy do produktów wraz z dostawą (dotyczy części I, II i III). 8.Wszystkie zaoferowane w ofercie wzorce i certyfikowane materiały odniesienia muszą spełniać wymagania podane w dokumencie DA-06 Polityka dotycząca zapewnienia spójności pomiarowej wydanym przez Polskie Centrum Akredytacji DA-06, Wydanie 6 z dnia 27.01.2017r. pkt.4.5 (dotyczy części III). 9.Testy kuwetowe - Część IV muszą być przystosowane do pracy na spektrofotometrze HACH DR 6000 firmy Hach Lange oraz muszą posiadać kod kreskowy umożliwiający odczytanie danego testu przez ww. spektrofotometr. Wykonawca będzie bezpłatnie odbierał z Laboratorium zużyte testy kuwetowe. 10.Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie posiada akredytację PCA na metody znormalizowane i własne procedury badawcze sprawdzone i zwalidowane zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Wymagania w odniesieniu do metod badawczych w tym obszarze regulują odpowiednie przepisy prawne, które stawiają konkretne wymagania. Do sprawnego działania metod zwalidowanych wskazane jest stosowanie materiałów laboratoryjnych o sprawdzonych parametrach selektywności i czułości, dlatego Zamawiający w części od I do VI wskazał materiały laboratoryjne sprawdzonych producentów. W przypadku, w których użył nazw własnych, dopuszcza się złożenie oferty z materiałami równoważnymi. Oferty równoważne to takie, które spełniają wymagania pod względem funkcji i przeznaczenia pod warunkiem, że zaoferowane przedmioty będą posiadać parametry opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 6 do SIWZ takie same lub lepsze od wymaganych. Zamawiający określając przedmiot zamówienia w część nr I - VI wskazał przykładowego referencyjnego producenta-dostawcę i/lub podał nr katalogowy danego produktu z katalogu wskazanego producenta-dostawcy, zrobił to w celu dokładnego sprecyzowania wymagań, jakie muszą spełniać oferowane przez Wykonawców przedmioty zamówienia i określenia oczekiwanej klasy produktu. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów laboratoryjnych równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, techniczne i eksploatacyjnie do materiałów wskazanych przez Zamawiającego z określeniem "referencyjnego producenta/dostawcy". Wykonawca w tych częściach może zaproponować produkty równoważne, które będą spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w zał. nr 6 - formularzu cenowym do SIWZ. Wykonawca składający ofertę z materiałami równoważnymi, musi spełnić warunki określone w SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. Jeżeli Wykonawca zaproponuje materiały laboratoryjne równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany zamiennik spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jakość, czystość, skład chemiczny oferowanych odczynników, rozpuszczalników i wzorców nie może pogorszyć osiągniętych wyników i nie może być niższa od jakości odczynników, rozpuszczalników i wzorców referencyjnych producentów/dostawców wyszczególnionych w załączniku nr 6 - formularzu cenowym do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenia sprzętu na których wykonywane są analizy laboratoryjne. Zaproponowanie odczynnika/rozpuszczalnika/wzorca o innym stężeniu lub o większej ilości zanieczyszczeń niż określona w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W części I - VI zał. nr 6 do SIWZ - formularz cenowy, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny nr 8 i nr 9 (Oferowany producent/dostawca i nr katalogowy), również w przypadku zaoferowania produktu takiego samego co referencyjny producent/dostawca, poprzez podanie odpowiednio w kolumnie nr 8 i nr 9: nazwy producenta/dostawcy i numeru katalogowego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie (zał. nr 6 - formularzu cenowym) produktu/produktów równoważnego/równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że zaproponowany produkt/produkty równoważny/równoważne spełnia/spełniają wszystkie wymagania i parametry opisujące przedmiot zamówienia określony w SIWZ zgodnie ze wzorem oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wypełniając przedmiotowe oświadczenie zagwarantuje Zamawiającemu, że otrzyma on produkt/produkty o parametrach nie gorszych niż parametry produktu wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie wraz z oświadczeniem: dokumenty potwierdzające równoważność, np.: certyfikaty jakości, świadectwa kontroli jakości oferowanego produktu/produktów (w przypadku odczynników, rozpuszczalników i wzorców), karty katalogowe, karty techniczne lub inne równoważne dokumenty, opisy, które umożliwią porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi określonymi przez Zamawiającego. Wskazane dokumenty muszą zawierać min. określenie producenta oraz numeru katalogowego "równoważnego" produktu. (dokumenty winny być przedłożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. W sytuacji nie wpisania w ofercie (zał. nr 6 - formularzu cenowym) produktu/produktów równoważnego/równoważnych a tym samym niezłożenia oświadczenia i dokumentów potwierdzających równoważność, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy obejmuje wszystkie produkty wskazane (rekomendowane) w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8


Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 24000000-4, 38000000-5, 33793000-5, 24300000-7, 38437000-7, 15994200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odczynników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9160.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRAKCHEMIA S.A.
Email wykonawcy: imikula@krakchemia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Powstania Listopadowego 14
Kod pocztowy: 30-298
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8458.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8458.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9610.34
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60% Okres przydatności do użytku w miesiącach-30% Termin wykonania zamówienia w tygodniach-10%


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa rozpuszczalników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5910.38
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Th. Geyer Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy: sales@thgeyer.pl
Adres pocztowy: ul. Czeska 22A
Kod pocztowy: 03-902
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5523.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5523.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8123.86
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60% Okres przydatności do użytku w miesiącach-30% Termin wykonania zamówienia w tygodniach-10%


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa wzorców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6207.96
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
Email wykonawcy: info@tusnovics.pl
Adres pocztowy: ul. Bociana 4A/49A
Kod pocztowy: 31-231
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5931.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5931.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6193.42
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60% Okres przydatności do użytku w miesiącach-30% Termin wykonania zamówienia w tygodniach-10%


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa testów kuwetowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3227.64
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Th Geyer Polska Sp.zo.o.
Email wykonawcy: sales@thgeyer.pl
Adres pocztowy: ul. Czeska 22A
Kod pocztowy: 03-902
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2972.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2972.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3649.43
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60% Termin wykonania zamówienia w tygodniach-40%


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa materiałów pomocniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23642.26
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCHEM Grupa sp. z o.o. Oddział Rzeszów
Email wykonawcy: rzeszow@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 25B
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19176.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19176.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36380.11
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60% Termin wykonania zamówienia w tygodniach-40%


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa materiałów do badań chromatograficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6779.17
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCHEM Grupa sp. z o.o. Oddział Rzeszów
Email wykonawcy: rzeszow@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 25B
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5894.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5894.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9366.21
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60% Termin wykonania zamówienia w tygodniach-40%


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.