eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawa mebli dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283854-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Powiat Łowicki: Dostawa mebli dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka", w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.3 Edukacja ogólna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632793-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000, ul. ul. Stanisławskiego 30, 99400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 375 902, e-mail rip@powiatlowicki.pl, faks 468 375 015.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.lowicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach projektu pn. "Umiem, wiem, potrafię - nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka": 1.1. Część nr 1: Dostawa mebli biurowych i pokojowych, 1.1.1. Fotel 16 szt., 1.1.2. Stolik 5 szt., 1.1.3. Szafa aktowa 2 szt., 1.1.4. Szezlong 1 szt., 1.1.5. Narożnik 2 szt., 1.1.6. Stół 18 szt., 1.1.7. Krzesło drewniane 72 szt., 1.1.8. Szafa wnękowa z drzwiami przesuwnymi 28 szt., 1.1.9. Szafa wolnostojąca z drzwiami przesuwnymi 8 szt., 1.1.10. Biurko narożne 2 szt., 1.1.11. Biurko z ladą recepcyjną 1 szt, 1.1.12. Biurko 1 szt., 1.1.13. Szafa aktowa metalowa 2 szt., 1.1.14. Szafa szer 80cm x gł 38 cm x wys.186 cm 1 szt., 1.1.15. Szafa narożna wys 215cm, gł 97cm, szer 97cm 1 szt., 1.1.16. Szafki 80 x 38 x 116 cm 5 szt. 1.2. Część nr 2: Dostawa mebli do gabinetu lekarskiego 1.2.1. Szafa na leki 1 szt., 1.2.2. Biurko 1 szt., 1.2.3. Kozetka lekarska 1 szt., 1.2.4. Szafka 1 szt., 1.2.5. Parawan 1 szt. 1.3. Miejsce dostawy: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi ul. Sobocka 2b 99-412 Kiernozia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39130000-2, 39143000-6, 33192000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa mebli biurowych i pokojowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76106.93
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wyzwolenia 22 Pilawa
Kod pocztowy: 08-440
Miejscowość: Pilawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126751.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126751.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350073.99
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa mebli do gabinetu lekarskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części nr 2: "Dostawa mebli do gabinetu lekarskiego" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Pzp - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu do dnia 16.10.2018 r. do godz. 10.00 na część nr 2 pt. "Dostawa mebli do gabinetu lekarskiego" ofertę złożył Wykonawca: Oferta nr 1 TRONUS POLSKA Sp. z o.o. ul. Ordona 2A 01 - 237 Warszawa. Cena ofertowa brutto: 8 001,15 zł. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na Zadanie nr 2 w wysokości 2 894,00 zł. W związku z faktem, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa o kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający postanowił jak na wstępie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.