To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-28
Ogłoszenie nr 500284306-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Politechnika Gdańska: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637815-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 162000000,
ul. Narutowicza
11/12,
80-233
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 472 400, e-mail
dzp@pg.gda.pl, faks
583 472 913.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/217/055/D/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej w podziale na następujące części: I. Nabiał CPV - 15500000-3 II. Kawa rozpuszczalna CPV - 15860000-4 III. Kawa mielona CPV - 15860000-4 IV. Kawa ziarnista CPV - 15860000-4 V. Herbata CPV - 15860000-4 VI. Słodycze CPV - 15842000-2 VII. Różne artykuły spożywcze CPV - 15000000-8 VIII. Soki, woda, napoje CPV - 15981000-8 2. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami poszczególnych produktów określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 100% dla niniejszego zamówienia w każdej z pozycji wymienionej w formularzach rzeczowo-cenowych, we wszystkich częściach zamówienia. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia o 100% po cenach zaoferowanych w formularzach rzeczowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 6. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 7. Wykonawca sporządzając ofertę musi, w celu wykazania, że oferowany artykuł jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 7 formularzy rzeczowo - cenowych wpisać: nazwę własną przedmiotu zamówienia lub markę oraz producenta artykułu lub dystrybutora lub importera oferowanego produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15860000-4, 15842000-2, 15000000-8, 15981000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa nabiału |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamówienia nie udzielono, ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. W przedmiotowej części złożona została tylko jedna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa kawy rozpuszczalnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania w częściach 2 nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1) ustawy pzp., ponieważ na tą część postępowania nie złożona została żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa kawy mielonej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8168.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADM Dawid Mechliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8841.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa kawy ziarnistej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65268.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jędrzej Kubica QBE-ELECTRONCS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa herbaty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51217.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADM Dawid Mechliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65457.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dstawa słodyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania w częściach 6 nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1) ustawy pzp., ponieważ na tą część postępowania nie złożona została żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa różnych artykulów spożywczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania w częściach 7 nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1) ustawy pzp., ponieważ na tą część postępowania nie złożona została żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa wody, soków i napojów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania w częściach 8 nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1) ustawy pzp., ponieważ na tą część postępowania nie złożona została żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP NOWY DWÓR GDAŃSKI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KARTUZY
- Budowa chodnika wraz z przebudową jezdni ul. Radarowej w Gdańsku w ramach zadania pn. "Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska"
- Przebudowa woliery dla żbików w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Sprzedaż na rzecz Zamawiającego, dostawa, montaż oraz uruchomienie dwóch sztuk fabrycznie nowych pomp ciepła wraz z osprzętem oraz demontaż i utylizacja starych pomp ciepła
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 - od września do grudnia 2024r.
- "Dostawy produktów żywnościowych (2024)"
- Dostawa artykułów spożywczych i jaj kurzych dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ CIASTEK SUCHYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.