Ogłoszenie z dnia 2018-11-29
Ogłoszenie nr 500286569-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.
Czechowice-Dziedzice: Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja Serwis S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czechowice-Dziedzice, Krajowy numer identyfikacyjny 52360800000,
ul. Plac Jana Pawła II
1,
43502
Czechowice-Dziedzice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2147110, e-mail
zp@um.czechowice-dziedzice.pl, faks
32 2147152, 2147182.
Adres strony internetowej (url): www.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja Serwis S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Numer referencyjny
ZP.271.45.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pod nazwą "Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja Serwis S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" jest utrzymanie w należytym stanie technicznym 1528 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego będącego własnością TAURON Dystrybucja Serwis S.A. zabudowanych w miejscach publicznych i ciągach dróg w granicach administracyjnych Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres czynności obejmuje w szczególności:
1.wymianę niesprawnych, uszkodzonych, wyeksploatowanych punktów świetlnych, elementów
zabezpieczeń, oraz innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej,
2. dokonywanie przeglądów i oględzin punktów świetnych, urządzeń energetycznych określenie
ich stanu technicznego. Z przeglądu należy sporządzić Zamawiającemu protokół (1 raz na
rok) z wnioskami o stanie technicznym oświetlenia, podaniem rodzaju i mocy opraw z
podziałem na obwody i przynależne im ulice,
3. systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowaną poprzez objazd urządzeń w godzinach
ich pracy, potwierdzoną protokołem z objazdu (nie mniej niż 1 raz w miesiącu).
4. zabezpieczenie, usuwanie, przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej
- skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych, dewastacji, kradzieży w trybie
awaryjnym, jeśli dotyczą oświetlenia ulicznego, w czasie nie dłuższym niż 1 godziny od
zgłoszenia,
5. wymianę elementów zabezpieczeń do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii,
6. bieżące usuwanie usterek na sieci oświetleniowej (awarie układu sterowania) do końca dnia
roboczego następnego po dniu zgłoszenia,
7. ustalanie z Zamawiającym czasu zapalania i wyłączania oświetlenia, konserwacja szaf wolnostojących (regulacja zegarów),
8. pielęgnacyjne przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z uprzątnięciem terenu,
9. systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowana poprzez objazd urządzeń 1 raz w miesiącu w godzinach ich pracy , potwierdzoną protokołem z objazdu.
10. organizacja służb nadzoru urządzeń oświetleniowych, zapewnienie całodobowego dyżuru , umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób
np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji)
11. przeglądy punktów zapalania naprawy urządzeń w układach sterowania, w tym wymiana
uszkodzonych zegarów astronomicznych,
12. synchronizacja zegarów astronomicznych,
13. kontrola czasu działania oświetlenia,
14. wymiana zabezpieczeń,
15. wymiana stateczników układów zapłonowych i przewodów zasilających oprawy,
16. wymiana lub naprawa tabliczek słupowych oraz zabezpieczeń słupowych,
17. wymiana lub naprawa zamknięć słupowych i złączy oświetleniowych,
18. uzupełnianie kloszy, czyszczenie kloszy,
19. uzupełnianie drzwiczek wnęk słupowych i pokryw skrzynek bezpiecznikowych,
20. czyszczenie, mycie opraw,
21. konserwacja wnęk,
22. naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej ,
23. zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt Wykonawcy.
24. Wymiana zużytych opraw na energooszczędne .... szt.
II.5) Główny Kod CPV:
50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r, poz. 1986 ), zwanej dalej "ustawą".
Zgodnie z treścią art.18 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2006r. nr 89 poz.625 z późn.zm.) do zadań własnych gmin w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Art.3 pkt.22 w/w ustawy zawiera definicję finansowania oświetlenia przez co należy rozumieć finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Niezależnie od tego kto jest właścicielem urządzeń oświetleniowych na terenie gminy - zawsze gmina realizując zadania własne jest zobowiązana do finansowania kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz kosztów ich utrzymania, naprawy tj. kosztów eksploatacji i konserwacji tych urządzeń. Tauron Dystrybucja Serwis S.A. pismem znak TDS/NMK/2018-10-31/0000001 z dn. 31.10.2018 r., nie wyraził zgody na eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiącego jego własność przez inne podmioty wyłonione w trybach konkurencyjnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Brak zgody oznacza zatem dla gminy konieczność zawarcia umowy z właścicielem urządzeń oświetleniowych z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
TAURON Dystrybucja Serwis S.A.,
sekretariat.serwis@tauron-dystrybucja.pl,
Plac Powstańców Śląskich 20,
53-314,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
TAURON Dystrybucja Serwis S.A. Biuro Obsługi Oświetlenia Kraków,
Magdalena.Paleczny@tauron-dystrybucja.pl,
ul. Filarowa 18,
43-300,
Bielsko-Biała, kraj/woj.
śląskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.