eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › dostawa urządzeń laboratoryjnych dla IUNG-PIB w Puławach w podziale na 7 części zamówienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500286923-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy: dostawa urządzeń laboratoryjnych dla IUNG-PIB w Puławach w podziale na 7 części zamówienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640095-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 7929500000, ul. ul. Czartoryskich 8, 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 47 86 700, e-mail dzp@iung.pulawy.pl, faks 81 47 86 900.
Adres strony internetowej (url): www.iung.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa urządzeń laboratoryjnych dla IUNG-PIB w Puławach w podziale na 7 części zamówienia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.220.ZP 36 PN 36.2018.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla IUNG-PIB w Puławach w podziale na 7 części zamówienia: 1) Część 1: dostawa zamrażarki laboratoryjnej do przechowywania próbek glebowych dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych; 2) Część 2: dostawa chłodziarki laboratoryjnej dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych; 3) Część 3: dostawa ręcznego miernika zawartości chlorofilu w liściach roślin dla Zakładu Systemów i Ekonomiki Produkcji Roślinnej; 4) Część 4: dostawa wytrząsarki laboratoryjnej typu vortex dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych; 5) Część 5: dostawa mieszadła magnetycznego dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych. 6) Część 6: dostawa zestawu do pomiaru temperatury wraz z usługą wzorcowania dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych. 7) Część 7: dostawa komory klimatycznej do wzrostu roślin dla Zakładu Herbologii i Technik Uprawy Roli we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw i określono w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy). 3. Przedmiot zamówienia realizowany jest: 1) w ramach projektu "Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznej uprawie owoców miękkich" (EcoFruits). Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG, Umowa nr BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018. - dotyczy 3 części zamówienia. 2) w ramach projektu "Strategia przeciwdziałania uodparnianiu się chwastów na herbicydy jako istotny czynnik zapewnienia zrównoważonego rozwoju agroekosystemu" (BioHerOd). Projekt finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG, Umowa nr BIOSTRATEG3/347445/1/NCBR/2017- dotyczy 7 części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38500000-0


Dodatkowe kody CPV: 38000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1: dostawa zamrażarki laboratoryjnej do przechowywania próbek glebowych dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8100.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IDALIA IRENEUSZ WOLAK SP. JAWNA
Email wykonawcy: idalia@idalia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Marii Fołtyn 10
Kod pocztowy: 26-615
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9827.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9827.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9827.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa chłodziarki laboratoryjnej dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8100.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IDALIA IRENEUSZ WOLAK SP. JAWNA
Email wykonawcy: idalia@idalia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Marii Fołtyn 10
Kod pocztowy: 26-615
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8966.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8966.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8966.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa ręcznego miernika zawartości chlorofilu w liściach roślin dla Zakładu Systemów i Ekonomiki Produkcji Roślinnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9240.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Doradztwa Technicznego Geomor-Technik Sp. z o.o
Email wykonawcy: geomor@geomor.com.pl
Adres pocztowy: ul. Modra 30
Kod pocztowy: 71-220
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13878
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13878
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13878
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia w zakresie 3 części postępowania realizowany jest w ramach projektu "Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznej uprawie owoców miękkich" (EcoFruits). Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG, Umowa nr BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa wytrząsarki laboratoryjnej typu vortex dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu na składanie ofert w zakresie Części 4: dostawa wytrząsarki laboratoryjnej typu vortex dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych - w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa mieszadła magnetycznego dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2300.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IKA POL Wojciech Brylski
Email wykonawcy: info@ikapol.pl
Adres pocztowy: ul. Przy Bażantarni 4/6
Kod pocztowy: 02-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3013.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3013.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3509.19
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: dostawa zestawu do pomiaru temperatury wraz z usługą wzorcowania dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu na składanie ofert w zakresie Części 6: dostawa zestawu do pomiaru temperatury wraz z usługą wzorcowania dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: dostawa komory klimatycznej do wzrostu roślin dla Zakładu Herbologii i Technik Uprawy Roli we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Conbest Sp. z o. o. Firma Inżyniersko-Handlowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wadowicka 12
Kod pocztowy: 30-415
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98375.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98375.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98375.40
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia w zakresie 7 części postępowania realizowany jest w ramach projektu "Strategia przeciwdziałania uodparnianiu się chwastów na herbicydy jako istotny czynnik zapewnienia zrównoważonego rozwoju agroekosystemu" (BioHerOd). Projekt finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG, Umowa nr BIOSTRATEG3/347445/1/NCBR/201.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.