To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-30
Ogłoszenie nr 500287032-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Rozszerzenie, modyfikacja oraz utrzymanie zbioru danych pn. "Otwarte dane ZTM w Gdańsku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639539-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 220046753,
ul. Na Stoku
49,
80-874
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 520 57 39, e-mail
i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks
58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozszerzenie, modyfikacja oraz utrzymanie zbioru danych pn. "Otwarte dane ZTM w Gdańsku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):HZ/14/ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Rozwój i modyfikacja systemu "Otwarte dane ZTM w Gdańsku": 1.Udostępnienie pozycji GPS wszystkich aktywnych w SZTZ pojazdów ZTM w Gdańsku na nw. obszarach: 1.1. wydobycie danych z SZTZ (SAE) oraz wystawienie ich w formacie JSON dla OD; 1.2. dostarczenie narzędzia umożliwiającego wykluczanie ze zbioru informacji o pojazdach, przy pomocy kryteriów ustawionych przez użytkownika tego narzędzia; 1.3. wystawienie danych o pozycji GPS pojazdów jako nowego zbioru udostępnianych danych w ramach Otwartych danych ZTM w Gdańsku. 2. Zmiana adresu serwera CKAN: z 91.244.248.19 na 91.244.248.30 3. Usprawnienie obecnego sposobu udostępniania danych dotyczących zbioru "Estymowane czasy przyjazdów na przystanek" ("delay"). 4. Przygotowanie nowego zbioru "Estymowane czasy przyjazdów na wszystkie przystanki" - zawierającego zebrane dane dla wszystkich przystanków. 5. Wprowadzenie narzędzia do zbierania danych kontaktowych dewelopera oraz statystycznych dla ZTM. 6. Wystawienie informacji o utrudnieniach w działaniu systemu "Otwarte dane ZTM" jako nowego zbioru. 7. Zastosowanie rozwiązania minimalizującego problemy z działaniem zewnętrznego serwerem OVH. 8. Wprowadzenie automatycznej procedury synchronizacji danych statycznych ACCUS/CKAN w zależności od momentu zakończenia zbierania danych przez podsystem "opendata" w TRISTARConnector (lub równoważny, jeśli Wykonawca w ramach niniejszego postępowania wykona rozwiązanie funkcjonalnie tożsame). II. Wsparcie i utrzymanie gwarancyjne: 1. Usługa wsparcia Usługi (w tym Oprogramowania) oraz okres gwarancji: do 31.12.2021 r. Wspomniana gwarancja obejmuje także dotychczasowy system "Otwarte dane ZTM w Gdańsku", 2. Wszelkie prace nie mogą w żadnym stopniu wpłynąć na pogorszenie pracy obecnego SZTZ TRISTAR oraz systemu Otwarte dane ZTM w Gdańsku. 3. Dane zbierane i agregowane z systemu SAE (SZTZ) powinny być w pierwszym etapie przechowywane wewnętrznie, na serwerze wirtualnym przygotowanym na cele systemu (TRISTAR Connector). 4. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie obecnych narzędzi OD, jednak jeśli okażą się one niewystarczające - Wykonawca w ramach prowadzonych prac jest zobowiązany wykonać inne - funkcjonalnie odpowiadające obecnemu. W powyższej sytuacji nie może nastąpić pogorszenie obecnej funkcjonalności. 5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć szczegółową dokumentację, zgodnie z zapisami Umowy. 6. Zamawiający nie dopuszcza, aby generowane dane przed ich publikacją wymagały ręcznej obróbki. Zastosowane mechanizmy muszą być automatyczne, działać zgodnie z wartościami parametrów zawartych w plikach konfiguracyjnych i innymi założeniami systemu, opisanymi w dostarczonej dokumentacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
280000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DAC S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
335273.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. zgodnie z kryteriami oceny oferty Wykonawca przedstawił: a) Czas niedostępności Usługi [h/rok) - przy czym nie może być on dłuższy niż 48h/1 rok 24h/1 rok b) Czas usunięcia usterki [h] - przy czym nie może być on dłuższy niż 48h 24h 2. w odniesieniu do pkt. IV.7) - podwykonawca zrealizuje zadanie w części opisanej w pkt. 1.1. Opisu Przedmiotu Zamówienia. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.