eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurobinOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Turobin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500289562-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Gmina Turobin: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Turobin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629700-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500247293-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Turobin, Krajowy numer identyfikacyjny 95036918400000, ul. ul. Rynek 4, 23465 Turobin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 833 343, e-mail urzad.gminy@turobin.pl, faks 846 833 335.
Adres strony internetowej (url): www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Turobin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.9.2018.SA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zmówienia jest usługa odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Turobin, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 199 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), uchwały Nr XXI/116/2016 Rady Gminy Turobin z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Turobin i zagospodarowania tych odpadów (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz uchwały Nr XXI/115/2016 Rady Gminy Turobin z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turobin (załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów gromadzonych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Turobin oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Odpady należy przekazać do regionalnej instalacji przekazania odpadów komunalnych zgodnie z uchwałą Nr XLI/618/2018 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 18 czerwca 2018 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wykonania "Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego 2022"; 2) wyposażenie nieruchomości, w których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz w pojemniki/worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych; 3) wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Turobin:a) w 4 pojemniki o pojemności 240 l z przeznaczeniem na składowanie 4 frakcji selektywnie zebranych odpadów tj. na papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i drobne metale oraz na odpady ulegające biodegradacji; b) w 2 pojemniki o pojemności 1100 l - jeden na odpady budowlane i rozbiórkowe, drobny gruz, drugi na zimny popiół; c) w 2 pojemniki o pojemności 120 l - jeden na zużyte baterie i akumulatory, drugi na przeterminowane leki; 4) transport odpadów do instalacji przetwarzania; 5) Wykonawca do dnia 20 grudnia 2018 r. wyposaży nieodpłatnie właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w komplet worków z folii LDPE - grubość min. 60 mikronów o pojemności min. 120 l w szacowanej ilości 1700 sztuk przeznaczonych na gromadzenie odpadów tj. plastiku, metalu, szkła, papieru, odpadów ulegających biodegradacji oraz zmieszanych. Komplet worków składa się z pięciu sztuk z podziałem wyszczególnionym w załączniku nr 6 do SIWZ - szczegółowy sposób segregacji. W przypadku zgłoszenia przez gospodarstwa domowe zapotrzebowania na pojemniki na odpady ulegające biodegradacji w kolorze brązowym o pojemności 120 l oraz zgłoszenia zapotrzebowania na pojemniki w zamian za worki na odpady zbierane w sposób selektywny o pojemności 120 l (wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ), koszt zakupu lub najmu ponosi właściciel nieruchomości; 6) worki/pojemniki powinny być w kolorach wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ szczegółowy sposób segregacji oraz oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem, numerem telefonu Wykonawcy; 7) worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty; 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej odpady komunalne z częstotliwością określoną w załączniku nr 5 do SIWZ; 9) Wykonawca dostarczy bezpłatnie do każdego gospodarstwa domowego, które zgłosiło zapotrzebowanie na pojemniki na odpady pozostałe (zmieszane), zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego wykazem gospodarstw domowych, do 14 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. Przekazanie nastąpi podpisaniem umowy dzierżawy; 10) Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego; 11) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, wynikających z niedopełnienia przez mieszkańców obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tę okoliczność dokumentację identyfikującą właściciela nieruchomości (notatkę, oświadczenie, zdjęcia), umożliwiającą wydanie przez zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty; 12) odbiór odpadów wielkogabarytowych i problematycznych będzie się odbywać poprzez ich wystawianie przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą - 2 razy w roku. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty; 13) system odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej; 14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów; 15) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze. zm.). Każdorazowe przekazanie odpadów powinno być udokumentowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dokumenty udostępniane Zamawiającemu, tj. karty przekazania odpadów; 16) Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas ich odbioru; b) zebrania zanieczyszczeń powstających w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych; c) odbierania odpadów komunalnych niezależnie od dojazdów do posesji (wąskie, nieutwardzone, bądź utrudnione dojazdy do posesji); d) ponoszenia odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; e) ponoszenia pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacja przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90511000-2, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 413796.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 13
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 894240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 894240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 894240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.