To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500289671-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Zakup krzeseł oraz foteli dla Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639285-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup krzeseł oraz foteli dla Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-119/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup krzeseł oraz foteli dla Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia krzeseł oraz foteli do Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu przy ul. Krzywoustego 2, 72-600 Świnoujście. Asortyment wykonany z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszących znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment na minimum 36 miesiące. 3. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Warunki równoważności określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7040.73
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W.Bogmar Bogdan Pajdowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9335.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.