eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500290705-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500285072-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.120.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszające Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne. 1. Zakres robót: ? Wymiana świetlików dachowych 2 szt, ? Wymiana wpustów dachowych i rur spustowych, ? Miejscowe naprawy sufitu w wentylatorni, ? remont kominów na dachu, ? demontaż kanałów wentylacyjnych, ? montaż kratek wentylacyjnych, ? wymiana rur instalacji przeciwpożarowej na rury ze stali ocynkowanej, ? roboty towarzyszące, ? prace porządkowe itp. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1) Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. 2) Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 3) Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. 3. Klauzule społeczne: 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2018.1986 ze zm.). 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa: - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 4 do zaproszenia; - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45430000-0, 45450000-6, 45330000-9, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51252.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gabriel Szyszkowski "Szysz-Gab"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żabieniec, ul. Główna 3
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61526.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61526.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61526.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: ? art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Podstawa faktyczna: ? Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; ? zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt 2.7) ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 534328-N-2018 z dnia 22.03.2018 r.) dla zamówienia podstawowego jest powtórzeniem podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 19.04.2018 r. polegających na: remoncie sufitów, ścian, świetlików, wymiany instalacji wodnych i kanalizacyjnych. ? Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 51 252,58 zł netto i nie przekracza przewidzianego progu 234 235,04 zł netto; ? Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. Gabriel Szyszkowski "Szysz-Gab" z adresem głównego miejsca wykonywania działalności w Żabieńcu, ul. Główna 3 (05-500 Piaseczno), przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, NIP 951-005-96-98, REGON 012073604.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.