To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500291909-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wskazane zamówienie jest współfinansowane w ramach projektów: a)Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznej uprawie owoców miękkich BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018. Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG - dotyczy części 2 b)Wspieranie rozwoju ekologicznej hodowli roślin oraz dostępności ekologicznego materiału siewnego w Europie (Liveseed)Projekt ten otrzymał dofinansowanie w ramach programu finansowania badań naukowych i innowacji UE Horyzont 2020 na podstawie umowy o udzielenie dotacji Nr 727230 Wspieranie rozwoju ekologicznej hodowli roślin oraz dostępności ekologicznego materiału siewnego w Europie (Liveseed) - dotyczy części 3
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637914-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500254401-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 7929500000,
ul. ul. Czartoryskich
8,
24100
Puławy, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 47 86 700, e-mail
dzp@iung.pulawy.pl, faks
81 47 86 900.
Adres strony internetowej (url): www.iung.pulawy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.220.ZP32.PN32.2018.ZM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z jego dostarczeniem i uruchomieniem dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I - Dostawa zestawów komputerowych 2) Część II - Dostawa laptopów 3) Część III- Dostawa Monitorów 4) Część IV - Dostawa oprogramowania komputerowego 5) Część V- Dostawa oprogramowania specjalistycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a- 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a - 7e do SIWZ. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym 5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń 6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: "lub równoważne". 7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp: a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7e do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych). b. Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp. c. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego; 9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła. 10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania. 11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny. 12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia: Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a - 7c do SIWZ. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (licząc tylko dni robocze). W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu. W przypadku awarii sprzętu, związanej z koniecznością wymiany i sprowadzenia od producenta części zamiennych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy do max. 7 dni roboczych od momentu przystąpienia do naprawy. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń) 13. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu. 18. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 19. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 20. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 22. W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 24. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z jego dostarczeniem i uruchomieniem dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I - Dostawa zestawów komputerowych 2) Część II - Dostawa laptopów 3) Część III- Dostawa Monitorów 4) Część IV - Dostawa oprogramowania komputerowego 5) Część V- Dostawa oprogramowania specjalistycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a- 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a - 7e do SIWZ. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym 5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń 6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: "lub równoważne". 7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp: a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7e do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych). b. Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp. c. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego; 9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła. 10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania. 11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny. 12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia: Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a - 7c do SIWZ. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (licząc tylko dni robocze). W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu. W przypadku awarii sprzętu, związanej z koniecznością wymiany i sprowadzenia od producenta części zamiennych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy do max. 7 dni roboczych od momentu przystąpienia do naprawy. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń) - za wyjątkiem oprogramowania. W przypadku dostawy oprogramowania Wykonawca będzie odpowiedzialny jedynie za wady prawne 13. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu. 18. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 19. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 20. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 22. W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 24. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30213100-6, 30213000-5, 30231300-0, 48000000-8, 48300000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10406.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych LEMAX Marek Maliński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12163.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14878.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych LEMAX Marek Maliński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17881.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych LEMAX Marek Maliński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2606.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2825.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUPOL Paweł Owczarzak, ul. Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wielkopolska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2931.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STATSOFT POLSKA Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15006.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW I SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO Z PODZIAŁEM NA 11 ZADAŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYMIANY TELEFONII STACJONARNEJ NA TELEFONIĘ REALIZOWANĄ W TECHNOLOGII VOIP WRAZ Z JEJ KONFIGURACJĄ, SZKOLENIEM PRACOWNIKÓW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONICZNYCH/36 miesięcy
- Dostawa nawozów azotowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz -Instytut Nowych Syntez Chemicznych.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW I SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Dostawa komputerów przenośnych do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń wyposażenia stanowisk roboczych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.