To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500292304-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Urząd Miasta i Gminy Wleń: "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa trzech budynków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" współfinansowany jest przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WD na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613328-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500228356-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Wleń, Krajowy numer identyfikacyjny 53124600000,
ul. pl. Bohaterów Nysy
7,
59610
Wleń, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 136 438, e-mail
sekretariat@wlen.pl, faks
757 137 050.
Adres strony internetowej (url): www.wlen.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa trzech budynków
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2018.02
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa rynku Część I "Rewitalizacja Budynku przy ulicy?z podziałem na części: Część II "Rewitalizacja budynku przy ulicy św. Jadwigi?Kościuszki 1a" Część III "Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego?1" przy ul. Kościelna 15" Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części I - "Rewitalizacja Budynku przy ulicy Kościuszki 1a" 1. PRACE wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna drewniane?OGÓLNOBUDOWLANE zespolone wykonane w kolorze ciemno brązowym szklone szybą zespoloną- ok. 10 m2; drzwi drewniane pełne bądź z przeszkleniem, oszklone szybą zespoloną- ok. 3,5 m2; wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych modernizacja dachu (pow. ok. 320 m2) i ocieplenie stropu-?-ok. 7 m); (Dach: usunięcie poszycia dachu z dachówki karpiówki i łat drewnianych - ok. 320 m2, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - krokwi, ułożenie warstwy paro przepuszczalnej, nowych łat drewniane i poszycie z dachówki ceramicznej - karpiówki, wymiana włazów dachowych - 2 szt., obróbki blacharskie z blachy tytan cynk, nowe orynnowanie i rury spustowe z blachy tytan cynk. Strop: wykonanie warstwy izolacji termicznej gr. 20 cm ze styropianu XPS, ułożenie warstwy folii ocieplenie ścian -?budowlanej, wykonanie wylewki gr. 6 cm zbrojonej) skucie tynku w miejscach odparzeń i odspojeń - ok. 64 m2; wykonanie naprawy spękań i zarysowań; osadzenie płaskownik z blachy stalowej zakotwionego kotwami chemicznymi; wykonanie tynku zewnętrznego cementowo - wapiennego o drobnym uziarnieniu metodą natryskową- ok. 215 m2; prace? wykonanie nadproży; ?wykonanie powłok malarskich- ok. 215 m2; dot. ścian i sufitów wewnętrznych (skucie istniejących tynków, wykończenie wyprawą tynkarską cementowo - wapienną, gruntowanie, ?wykonanie gładzi gipsowych - ok. 419 m2, malowanie farbami akrylowymi); wykonanie ścian wewnętrznych z płyt GKB- montaż płyt ok. 107 m2, wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie, malowanie - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ściennych?ok. 450 m2); wymiana posadzki na?(łazienka, pomieszczenie socjalne) - ok. 50 m2; gruncie (skucie do głębokości 17cm- ok. 6 m3, wykonanie nowej posadzki na gruncie z ociepleniem styropianem XPS gr. 10 cm i izolacją z folii budowlanej- ok. 130 m2, położenie płytek ceramicznych- ok. 130 m2); 2. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ Całkowita wymianę instalacji obejmującą: wymianę rozdzielnic; wymianę kabli i przewodów (kabel YDYp 3 x 2,5 mm2 i EDYp 3 x 1,5 mm2 - ok. 1100 m); montaż osprzętu (łączniki pojedyncze, świecznikowe, schodowe-ok. 14 szt.; gniazda instalacyjne pojedyncze i podwójne - ok. 23 szt.); roboty pomiarowe. 3. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Zakres prac będzie obejmował wymianę kotła węglowego na podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Dodatkowo planuje się montaż: orurowania (rury wielowarstwowe w systemie złączek zaciskowych wraz ze złączkami PVDF ø 15, 20, 25 -ok. 250 m); grzejników (grzejniki stalowe płytowe- 11 KV, 21 KV, 22 KV o wym. 600-600 mm, 600-920 mm; 600-800 mm; 600-1000 mm; 600-1200 mm-13 szt); armatury (zawory odcinający, równoważący, zwrotny); armatury grzejnikowej (głowice termostatyczne typ RA - 13 szt.; zawory termostatyczne z nastawą wstępną 13 szt., rozdzielacze 4-obiegowy i 9-obiegowy z szafką podtynkową do ogrzewania grzejnikowego); 4. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ Z uwagi na niekompletność instalacji wod.-kan. w budynku i jej stopień zużycia określony na poz. 100% planuje się całkowitą wymianę ww. instalacji obejmującą montaż: orurowania (rury wielowarstwowe 016 i 020 z kształtkami-ok. 30 m); armatury (licznik wody zimnej JS 1,5 o przepływie nominalnym 1,5 m3/h; zawory: odcinający, antyskażeniowy, do WC; podgrzewacz elektryczny przepływowy V = 50 l, P = 1,5 kW); rur kanalizacyjnych (PVC ø: 40, 50, 110, 160); wywiewki, zawór napowietrzający. Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części II - "Rewitalizacja budynku przy ulicy św. wymiana stolarki okiennej i?Jadwigi 1 1. PRACE OGÓLNOBUDOWLANE drzwiowej (okna PCV- ok. 12 m2, drzwi drewniane pełne- ok. 6 m2; wymiana modernizacja dachu - (Dach:?parapetów zewnętrznych i wewnętrznych); usunięcie poszycia z dachówki karpiówki i łat drewnianych, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - krokwi - ok. 15 m, ułożenie warstwy paro przepuszczalnej, nowych łat drewniane i poszycie z dachówki ceramicznej - karpiówki - ok. 50 m2, wymiana włazów dachowych, obróbki blacharskie z blachy tytan cynk - ok. 6 m2, nowe orynnowanie -ok. 43 m i rury spustowe z blachy tytan cynk. Dach płaski (ok. 25 m2): usunięcie istniejącej warstwy poszycia z papy - ok. 25 m2, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji i deskowania, wykonie poszycia z zastosowaniem ocieplenie ścian - skucie tynku z?styropapy gr. 10 cm - ok. 25 m2); wszystkich ścian, naprawa spękań i zarysowań, wykonanie warstwy ocieplenia ze styropianu gr. 15 cm - ok. 104 m2, położenie tynku cienkowarstwowego mineralnego o uziarnieniu "baranek" i grubości ziarna prace dot. ścian i sufitów? wykonanie nadproży; ?1,5 mm- ok. 104 m2); wewnętrznych (skucie istniejących tynków, wykończenie wyprawą tynkarską cementowo - wapienną, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych - ok. 125 wykonanie ścian?m2, malowanie farbami akrylowymi - ok. 254 m2); wewnętrznych z płyt GKB- montaż płyt, wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie, malowanie, ułożenie nowych płytek ceramicznych - wykonanie ścian działowych murowanych pomiędzy?ok. 324 m2); wymiana posadzki?pomieszczeniami - z cegły pełnej na grubość 12 cm; (praca rozbiórkowe, wykonanie wylewki betonowej - ok. 51 m2, położenie płytek gresowych antypoślizgowych- ok. 51 m2); 2. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ Z uwagi na niekompletność instalacji elektrycznej w budynku i jej stopień zużycia określony na poz. 100% planuje się całkowitą wymianę instalacji obejmującą: wymianę rozdzielnic; wymianę kabli i przewodów (kabel YDYp 3 x 2,5 mm2 i EDYp 3 x 1,5 mm2 - ok. 1100 m); montaż osprzętu (łączniki pojedyncze, świecznikowe, schodowe-ok. 17 szt.; gniazda instalacyjne pojedyncze i podwójne - ok. 19 szt., opraw oświetleniowych - ok. 27 kpl.), roboty pomiarowe. 3. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA Zakres prac będzie obejmował wymianę kotła węglowego na podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Dodatkowo planuje się montaż: orurowania (rury wielowarstwowe w systemie złączek zaciskowych wraz ze złączkami PVDF ø 15, 20, 25 -ok. 170 m); grzejników (grzejniki stalowe płytowe - 11 KV, 21 KV, 22 KV o wym. 600-600 mm, 600-800 mm - 13 szt.; grzejniki kanałowe turbowentylatorowe); armatury (zawór odcinając); armatury przyłączeniowej (głowice termostatyczne typ RA - 10 szt.; zawory termostatyczne z nastawą wstępną - 10 szt., zawory powrotne proste, siłowniki termiczne, puszki sterujące, regulatory pomieszczeniowe, rozdzielacze 2-obiegowy i 5-obiegowy z szafką podtynkową do ogrzewania grzejnikowego). 4. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ Z uwagi na niekompletność instalacji wod.-kan w budynku i jej stopień zużycia określony na poz. 100% planuje się całkowitą wymianę ww. instalacji obejmującą montaż: orurowania (rury wielowarstwowe ø 16, 20 z kształtkami-ok. 50 m); armatury (licznik wody zimnej o przepływie nominalnym 2,5 m3/h z możliwością zdalnego odczytu; zawory: odcinający, antyskażeniowy, do WC, obrotowy do umywalek; podgrzewacz elektryczny pojemnościowy V = 50 l); rur kanalizacyjnych (PVC ø: 40, 110, 160); wywiewki, zawór napowietrzający. Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części III - "Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego przy ul. Kościelna 15" 1. OGÓLNE ZAŁOŻENIA Ze względu na obecny stan i wygląd bryły dawnego kościoła oraz chęć przywrócenia dawnej świetności budynku, wykonana zostanie nadbudowa zewnętrznych ścian z boków do wysokości około 6,0 m - o dwie kondygnacje, w części frontowej podniesienie środka i zwieńczenie go tympanonem odtworzonym na wzór pierwotnego. W istniejących oknach będących pozostałością po oknach kościelnych, po wyburzeniu zamurowań, odtworzone zostaną okna i opaski okienne, zarówno na elewacjach bocznych jak i elewacji frontowej. Na elewacji tylnej powstaną blendy pozostawiając okna w formie zamurowanej. Wnętrze nawiązywać będzie do wnętrza pierwotnego z tą różnicą, że na ścianach bocznych powstanie jedna kondygnacja galerii. Wnętrze budynku będzie miało jak do tej pory formę jednoprzestrzenną (wydzielona przestrzeń hali) oraz wyodrębnione pomieszczenia: sanitarne i magazyn. Istniejące wejście główne stanowić będzie wejście do całego obiektu. Odtworzone zostaną również wejścia boczne. Po obu stronach wejścia głównego znajdować się będą toalety, w tym toaleta dla osób niepełnosprawnych. Na prawo od wejścia głównego znajdować się będzie wydzielone pod stropem galerii miejsce, które może być przeznaczone na szatnię. Po obu stronach wnętrza wzdłuż dłuższych ścian budynku powstaną galerie, na które wejście prowadzić będzie schodami po przeciwległej stronie wejścia niż wejście główne. Od strony hali galerię oddzielać bezpieczna balustrada o wysokości 1,1 m. 2. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC: modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej; Okna?PRACE OGÓLNOBUDOWLANE w elewacji frontowej jako przeszklenia stałe w stolarce aluminiowej ciepłej, szklone szybą podwójną zespoloną - ok. 68 m2. Okna w ścianach bocznych - dzielone w części górnej uchylne ze sterowaniem ręcznym bądź elektrycznym - ok. 8 m2. Parapety zewn. i wewnętrzne. Drzwi -drewniane wymiana dachu -?pełne płycinowe, repliki drzwi pierwotnych - ok. 10 m2. konstrukcja drewniana dachu: pow. ok. 500 m2; konstrukcja dachu pod Usunięcie resztek istniejącego poszycia dachu i?dachówkę - ok. 246 m2; elementów żelbetowej istniejącej konstrukcji podtrzymującej zadaszenie. Konstrukcję nośną dachu dwuspadowego nad całością budynku stanowić będą kratownice drewniane. Zabezpieczenie drewna ogniochronnie i wykończenie powłoką lakierniczą matową. Ułożenie na kratownicach płyty OSB gr. 18 cm, które stanowić będą wraz z folią paroizolacyjną podłoże dla wełny mineralnej gr. 18 cm układanej pomiędzy płatwiami ułożonymi prostopadle do powierzchni kratownic i do montowanych na nich krokwi z warstwą folii paro przepuszczalnej. Dachówka płaska w kolorze grafitowym ułożona będzie na deskowaniu wykonanym na krokwiach. Obróbki blacharskie z blachy tytan cynk, nowe orynnowanie i rury spustowe z blachy tytan cynk. ocieplenie ścian - skucie tynku zewnętrznego z wszystkich elewacji w? 100%; wykonanie naprawy spękań i zarysowań; osadzenie płaskownik z blachy stalowej zakotwionego kotwami chemicznymi; wykonanie tynku zewnętrznego cementowo - wapiennego o drobnym uziarnieniu metodą natryskową; wykonanie powłok malarskich. Na elewacjach wykonanie opasek okiennych z tynku zatartego na gładko, w górnej części sklepień nadproży prace dot. ścian? wykonanie nadproży; ?okiennych wykonanie zworników. wewnętrznych (ściany istniejące: skucie istniejących tynków, wykończenie wyprawą tynkarską cementowo - wapienną, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie farbami lateksowymi - ok. 400 m2); wykonanie ścian wewnętrznych z płyt GKB - montaż płyt, wyrównanie? ścian, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie, malowanie). Montaż płytek wymiana posadzki ok. 284 m2 (praca?ceramicznych w toaletach. rozbiórkowe - głębokości ok. 37 cm, wykonanie nowej posadzki na gruncie z ociepleniem styropianem XPS grubości 10 cm i izolacją z folii stropy: w?budowlanej -dwie warstwy z wywinięciem na ścianę do 10 cm); toaletach: wykonanie na sufitach podwieszanych warstwy izolacji termicznej gr. 15 cm z wełny mineralnej wraz z warstwami izolacji paro przepuszczalnej i paroizolacji - ok. 21 m2. W hali głównej: z płyt OSB w stanie surowym. Nad galeriami - wykończony płytami GKB mocowanymi do płyt OSB, położenie gładzi gipsowej i powłoki malarskiej z farb wykonanie schodów i posadzki galerii - wyłożenie?lateksowych. powierzchni stopni schodów, spocznika i żelbetowej płyty galerii płytkami gresowymi, z wykończeniem antypoślizgowym. 3. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W ramach wykonania ww. instalacji planuje się m.in.: montaż rozdzielnic, położenie kabli i przewodów, montaż osprzętu (np. wypusty oświetleniowe - ok. 89 szt, wypusty na gniazdo wtykowe - ok. 50 szt.); roboty pomiarowe. 4. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ W ramach wykonania ww. instalacji planuje się montaż: orurowania (rury wielowarstwowe ø 16, 20 z kształtkami-ok. 20 m); armatury (licznik wody zimnej o przepływie nominalnym 1,5 m3/h; zawory: odcinający, antyskażeniowy, do WC, obrotowy do umywalek; podgrzewacz elektryczny podumywalkowy P = 1,5 kW); rur kanalizacyjnych (PVC ø: 40, 110, 160 - ok. 41m); wywiewki. 5. PRACE W ZAKRESIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W ramach projektu planuje się wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej energią elektryczną. Zakres prac będzie obejmował: montaż grzejników elektrycznych wraz z przewodami elektrycznymi, automatyki pogodowej i zabezpieczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV: 45241220-2, 45443000-4, 45421100-5, 45450000-6, 45321000-3, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Rewitalizacja Budynku przy ulicy Kościuszki 1a" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
360257.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hećko Adam Firma TYNK - GIPS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
443116.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Rewitalizacja budynku przy ulicy św. Jadwigi 1" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
309943.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hećko Adam Firma TYNK - GIPS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
381230.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego przy ul. Kościelna 15" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 ze zm.) unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie Część III "Rewitalizacja budynku byłego kościoła ewangelickiego przy ul. Kościelna 15" w postępowaniu przetargowym na realizację zadania pn.: "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa trzech budynków UZASADNIENIE W prowadzonym postępowaniu przetargowym na udzielnie zamówienia publicznego pn.: "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa trzech budynków" w zakresie części III - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.