eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup, dostawa oraz montaż mebli dla MOPS w Katowicach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292829-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup, dostawa oraz montaż mebli dla MOPS w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500274861-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500274901-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345138700000, ul. ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2511451, 2517817, e-mail kancelaria@mops.katowice.pl, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
Adres strony internetowej (url): www.mops.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa oraz montaż mebli dla MOPS w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO.3701.1.39.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa oraz montaż mebli dla MOPS w Katowicach. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1: Wyposażenie Dziennych Domów Pomocy Społecznej: a) wyposażenie DDPS 1 przy ul. Czecha 2, b) wyposażenie DDPS 4 przy ul. Wiślanej 9, c) wyposażenie DDPS 5 przy ul. Świdnickiej 35a, d) wyposażenie DDPS 7 przy ul. Gliwickiej 74a; Część 2: meble dla SDM ul. Krakowska 138; Część 3: meble dla SDK ul. Orkana 7a. Zdjęcia zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do WU, mają charakter wyłącznie poglądowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.10.00.00 - Meble


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie Dziennych Domów Pomocy Społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34589.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salon Meblowy Leonardo Irena Romuzga
Email wykonawcy: biuro@meble-leonardo.pl
Adres pocztowy: ul. Hetmańska 3
Kod pocztowy: 40-560
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42545.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42545.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42545.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Meble dla SDM ul. Krakowska 138

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33983.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salon Meblowy Leonardo Irena Romuzga
Email wykonawcy: biuro@meble-leonardo.pl
Adres pocztowy: ul. Hetmańska 3
Kod pocztowy: 40-560
Miejscowość: katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Meble dla SDK ul. Orkana 7a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21707.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salon Meblowy Leonardo Irena Romuzga
Email wykonawcy: biuro@meble-leonardo.pl
Adres pocztowy: ul. Hetmańska 3
Kod pocztowy: 40-560
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa oraz montaż mebli dla MOPS w Katowicach dla: 1) Dziennych Domów Pomocy Społecznej: a) - wyposażenie DDPS 1 przy ul. Czecha 2, b) - wyposażenie DDPS 4 przy ul. Wiślanej 9, c) - wyposażenie DDPS 5 przy ul. Świdnickiej 35a, d) - wyposażenie DDPS 7 przy ul. Gliwickiej 74a; 2) SDM ul. Krakowska 138; 3) SDK ul. Orkana 7a. . Przygotowanie i dowóz posiłków został sklasyfikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień pod numerem CPV: 39100000-3 - meble. W celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach przeprowadził n/w postępowanie: 1) w dniu 24.10.2018r. wszczęto postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu niegraniczonego, które w dniu 08.11.2018r. zostało unieważnione w częściach od 1 do 7, ponieważ nie złożono w terminie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - DO.3701.1.35.2018. Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawijącego tj. 07.11.2018r. do godziny 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokonał unieważnienia przedmiotowego postępowania. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeśli w uprzednio prowadzonym postępowaniu, które zostało wszczęte w trybie przetargu ograniczonego lub nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne wraunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Stosownie do w/w przepisu została spełniona przesłanka trybu, w którym przeprowadzono postępowanie tj. przetarg nieograniczony oraz okoliczność, która umożliwiła unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, ponieważ w terminie wyznaczonym przez zamawiającego nie została złożona żadna oferta, jednocześnie warunki udziału w postępowaniu, w tym opis przedmiotu zamówienia, które zostaną przedstawione Wykonawcy zaproszonemu do negocjacji nie zostaną zmienione. Zachowane zostaną wszystkie istotne elementy i postanowienia dla stron, które będą wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia na Zakup, dostawa oraz montaż mebli dla MOPS w Katowicach. Tym samym należy przyjąć, że niniejszy wniosek jest zasadny.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.