To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500292915-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 653897-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1022700320000,
ul. Plac Czerwca 1976 r. Nr 1
,
02495
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 784 111, e-mail
opsursus@pro.onet.pl, faks
224 784 101.
Adres strony internetowej (url): www.ops-ursus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OPS/DA/271/02/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora. A Usługa restauracyjna polegająca na wydaniu 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu wykonawcy wraz z obsługą kelnerską Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydawanie oraz możliwość konsumpcji obiadu w dni powszednie, niedziele i święta w siedzibie Wykonawcy i na wynos dla określonej grupy osób. Wykonawca winnien zapewnić możliwość jednoczesnego spożywania posiłku w lokalu dla min. 50 osób. Obiady winny być wydawane w godzinach od 13,00 do 14,30 oraz od 15,00 do 16,30 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasu. W przypadku niemożności wykonania usługi w niedzielę lub święta dopuszcza się możliwość wydania suchego prowiantu o wartości przeznaczonej na obiad. Każdorazowo sytuacja taka musi być uzgodniona z przedstawicielem Ośrodka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamiany usługi restauracyjnej na usługę cateringu z dowozem posiłków do siedziby Wykonawcy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: a) przygotowanie gorącego posiłku (temperatura min. 85st C.) składającego się z dwóch dań - zupy, drugiego dania i kompotu; b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie; c) podanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy z możliwością konsumpcji i obsługą kelnerską (nakrycie stołów, podanie obiadu, zebranie naczyń itp. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania naczyń i sztućców jednorazowych jakiegokolwiek rodzaju); d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych - korzystających z pomocy Ośrodka; e)rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie imiennych kart (abonamentów obiadowych - druk określony przez Zamawiającego) wystawionych przez Ośrodek osobom korzystającym z tej formy pomocy; f)przedkładanie Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 8 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych; B. Realizacja usługi cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora przy ul. Walerego Sławka 7, Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie 510 sztuk miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora - średnio 30 osób przez 17 dni w miesiącu. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy i drugiego dania b) dostarczenie gorących obiadów do siedziby OPS we właściwym opakowaniu (gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz zasad higieny) godnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Tygodniowy jadłospis przygotowany dla klientów Ośrodka powinien być zgodny z niżej ustalonymi wskazaniami i normami. Ciepły posiłek przewidziany w jadłospisie powinien składać się z dwóch dań I danie: zupa w ilości 0,5 l wraz z chlebem II danie składające się z : a) porcji mięsa (bez panierki) - 100 g lub ryby (bez panierki) - 100g, b) ziemniaków-250g, ryżu, kaszy - 250g c) surówki, jarzyny zależnie od 100 g do 150g lub wyrobów mącznych: a) pyzy - 250 - 300g b) kluski - 250 - 300g c) naleśniki -250 - 300g d) kopytka - 250 - 300g e) pierogi- 250 - 300g W ciągu pięciodniowego okresu żywienia podopieczni DDP powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu przy zachowaniu dań pełnowartościowych i urozmaiconych dietetycznie oraz odżywczych i energetycznych. Termin realizacji zamówienia - wydawanie posiłków odbywać się będzie w dni powszednie w siedzibie DDP. Obiady winny być wydawane w godzinach od 1300 do 1500 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasowego uzgodnionego z kierownikiem placówki. Każdorazowo kierownik placówki będzie informował Wykonawcę o liczbie wymaganych obiadów. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby obiadów z powodu absencji pensjonariuszy (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do jadłospisu zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub dietetycznymi dla poszczególnych podopiecznych (np. dieta w chorobie cukrzycowej, dieta o niskiej zawartości tłuszczu itp.). C) Usługa dostarczenia obiadu do miejsca zamieszkania klientów OPS (wymagających usługi cateringowej) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie około 725 sztuk miesięcznie dla klientów OPS objętych usługami opiekuńczymi. Usługa będzie polegała na dostarczeniu obiadu w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed utratą ciepła codziennie w godzinach 12-14 przez ok. 29 dni w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby dowożonych obiadów z powodu absencji klientów (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe). Do obowiązków dostawcy należy: - dostarczenie posiłku klientowi - oznaczenie na karcie abonamentowej wydania posiłku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
304959
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne Klaudia
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne Klaudia
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
349278
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
304959
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne KLAUDIA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
304959
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Świadczenie usług cateringowych w dniach 10-11 grudnia 2024 r.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów pn. "Mentoring jako metoda wsparcia wychowanków pieczy zastępczej" w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w centrum Etap I
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.