eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrapkowiceZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293280-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Powiat Krapkowicki: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641493-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Krapkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000, ul. ul. Kilińskiego 1, 47303 Krapkowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 074 300, e-mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks 774 074 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatkrapkowicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy, z podziałem na części: Część Nr 1 - Gmina Zdzieszowice (częściowo Gmina Gogolin) - 27,22 km Część Nr 2 - Gmina Gogolin (częściowo Gmina Krapkowice) - 25,76 km Część Nr 3 - Gmina Strzeleczki (częściowo Gmina Krapkowice) - 30,25 km Część Nr 4 - Gmina Walce - (częściowo Gmina Krapkowice) - 48,80 km 1.1 Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: CPV: 90620000-9 - usługi odśnieżania 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń 1.2. Usługi polegać będą w szczególności na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzeniu akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawiei i zamieci śnieżnej, niskiej temperatury itp. poprzez: 1.2.1. odśnieżanie dróg pługami, 1.2.2. odśnieżanie dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 1.2.3. zwalczanie śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki, soli z piaskiem lub mieszanki chipsów kokosowych i soli, 1.2.4. odśnieżanie dróg ładowarkami, 1.2.5. usuwanie zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek, 1.2.6. wywożenie zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego), na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 1.2.7. utrzymanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, 1.2.8. zapewnieniu dostępu do materiałów uszorstniających piasku i soli, 1.3. Szczegółowy opis zakresu usługi zawiera "Specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960). 1.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z wyborem Wykonawcy na każdą dowolnie wybraną część lub części, wypełniając w tym celu formularz ofertowy w zakresie oferowanej części. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy urządzenia lub materiału, to dopuszcza się oferowanie urządzenia lub materiału równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się urządzenie lub materiał wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego urządzenia lub materiału jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż urządzenie lub materiał oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od urządzenia lub materiału wskazanego przez Zamawiającego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 3.1. przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym, 3.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3.3. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 3.4. Wykonawca zapewnia materiały uszorstniające do posypywania dróg oraz zapewnia miejsce do składowania tychże materiałów, 3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca, 3.6. materiały niezbędne do wykonania zamówienia stanowią własność Wykonawcy, 3.7. Wykonawca zapewni zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej), 3.8. Zamawiający przewiduje możliwość kontroli prac przy zimowym utrzymaniu dróg poprzez zamontowanie systemu GPS. W takiej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie i zamontowane na sprzęcie po zawarciu umowy, 3.9. Wykonawca, któremu zostanie powierzona realizacja zamówienia, zobowiązany będzie do podstawienia samochodu z rozsypywarką i pługiem w dniu i miejscu wskazanym przez zamawiającego w celu zainstalowania urządzeń służących do monitoringu pracy sprzętu, 3.10. Wszystkie istotne postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne w tym prace operatorów sprzętu związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, tj. wykonujące następujące czynności: przygotowanie mieszanki, załadunek mieszanki, odśnieżanie, zwalczanie śliskości, gołoledzi i błota pośniegowego, montaż i demontaż sprzętu do zimowego utrzymania na nośniki, koordynacja akcji zimowego utrzymania dróg i kontakt z Zamawiającym. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określono w Istotnych dla Stron Postanowieniach Umowy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni te osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 1)art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem UWAGA: Weryfikacja wymogu zatrudnienia w oparciu o przepisy art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) została opisana w istotnych dla stron postanowieniach umowy - § 12

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Gmina Zdzieszowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@kpwgogolin.pl
Adres pocztowy: ul. Ligonia 15
Kod pocztowy: 47-320
Miejscowość: Gogolin
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187920
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Gmina Gogolin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@kpwgogolin.pl
Adres pocztowy: ul. Ligonia 15
Kod pocztowy: 47-320
Miejscowość: Gogolin
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174960
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Gmina Strzeleczki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 5 listopada 2018 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na część nr 3 i nr 4. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Gmina Walce

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 5 listopada 2018 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na część nr 3 i nr 4. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.