To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500293468-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji: Dostawa i wdrożenie rozwiązania typu Load Balancer.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646071-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 1229324000000,
ul. ul. Stefana Batorego
5,
02-591
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 601 47 30, e-mail
bzp.wpp@mswia.gov.pl, faks
22 8456751, 6463708.
Adres strony internetowej (url): https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie rozwiązania typu Load Balancer.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-WPP-2374-2-35-DT-PN-SJ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i wdrożenie rozwiązania typu Load Balancer, w tym: - część 1: Zakup i wdrożenie 2 szt. urządzeń typu Load Balancer dedykowanych dla systemu poczty elektronicznej posiadanego przez Zamawiającego; - część 2: Zakup i wdrożenie 2 szt. urządzeń typu Load Balancer dedykowanych dla systemu zabezpieczenia aplikacji, równoważenia obciążenia serwerów oraz zapewnienia stałej dostępności usług Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest: - część 1: w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5a do SIWZ; - część 2: w Załączniku nr 1b do SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5b do SIWZ. UWAGA: W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczenie przedmiotu Umowy (odpowiednio do części) do siedziby Zamawiającego odbędzie się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 - 14.00. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego serwisu gwarancyjnego przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (dot. części 1). Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego serwisu gwarancyjnego oraz wsparcia technicznego producenta przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (dot. części 2).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i wdrożenie 2 szt. urządzeń typu Load Balancer dedykowanych dla systemu poczty elektronicznej posiadanego przez Zamawiającego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134182
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BizTech Konsulting S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137122.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i wdrożenie 2 szt. urządzeń typu Load Balancer dedykowanych dla systemu zabezpieczenia aplikacji, równoważenia obciążenia serwerów oraz zapewnienia stałej dostępności usług Zamawiającego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
355675.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCOMP S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
435176.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla JW 4101 w Lublińcu
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (kwiecień 2025)
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Gminy Potęgowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Potęgowo w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.