eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego "Utrzymanie czystości w budynkach PGW WPRZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34 i 36 Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500295898-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego "Utrzymanie czystości w budynkach PGW WPRZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34 i 36 Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646364-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 378 800, e-mail zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks 713 285 048.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.wroclaw.rzgw.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego "Utrzymanie czystości w budynkach PGW WPRZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34 i 36 Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR.ROZ.281.51.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: "Utrzymanie czystości w budynkach PGW WPRZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34 i 36 Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach." Skrócony opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach PGW WP RZGW we Wrocławiu przy ul. C.K. Norwida 34 i 36, Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/ stanowią załącznik/załączniki: - załącznik nr 03 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (D.U. z 2018r., poz. 1986 z późn.zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (D.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: Wykonawca, obowiązany jest do zatrudnienia na umowę o prace minimum 4 pracowników na cały okres trwania umowy z Zamawiającym, jak również, że w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami oraz dokumenty potwierdzające wskazaną podstawę dysponowania pracownikiem. W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania - przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911200-9, 90919200-4, 90914000-7, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 313091.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMPEL Facility Services Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ślężna 118
Kod pocztowy: 52-428
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 372723.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 372723.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 494669.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 313091.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 372723.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 372723.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 494669.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.