Ogłoszenie z dnia 2018-12-11
Ogłoszenie nr 500295924-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.
Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego: "REMONTU DACHU DWORCA KOLEJOWEGO W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM NAD HOLEM GŁÓWNYM I SALĄ GIMNASTYCZNĄ Z ZAPLECZEM WRAZ Z ODTWORZENIEM ŚWIETLIKA NAD HOLEM GŁÓWNYM - Kontynuacja remontu dachu i więźby dachowej nad budynkiem dworca kolejowego - nad dawna salą rewizyjną z przybudówką.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 91086638200000,
ul. ul. Słowackiego
8,
87700
Aleksandrów Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 824 855, e-mail
przetargi@aleksandrowkujawski.pl, faks
542 822 101.
Adres strony internetowej (url): bip.aleksandrowkujawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"REMONTU DACHU DWORCA KOLEJOWEGO W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM NAD HOLEM GŁÓWNYM I SALĄ GIMNASTYCZNĄ Z ZAPLECZEM WRAZ Z ODTWORZENIEM ŚWIETLIKA NAD HOLEM GŁÓWNYM - Kontynuacja remontu dachu i więźby dachowej nad budynkiem dworca kolejowego - nad dawna salą rewizyjną z przybudówką.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKM.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia obejmuje - Remont dachu dworca kolejowego w Aleksandrowie Kujawski zgodnie z załączonym przedmiarem. Niniejszy projekt zakłada następujący zakres prac: Remont dachu: · Rozbiórka istniejącego pokrycia z papy, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. · Rozbiórka poszycia z desek w miejscach wymiany elementów więźby dachowej. · Rozbiórka kominów z odzyskiem cegły profilowanej. · Rozbiórka uszkodzonych belek stropowych w miejscu zarwanego stropu. · Wymiana i uzupełnienie uszkodzonych krokwi, płatwi, słupów, kleszczy , mieczy oraz odtworzenie uszkodzonych belek stropowych. · Wymiana poszycia z desek(lokalnie), · Roboty naprawcze w murach i wyprawach tynkarskich attyk, ogniomurów, ścian i kominów (przemurowania, uzupełnienia wypraw). · Wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej na ścianach. · Wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej. · Wykonanie obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych. Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Specyfikacji Technicznej wykonania robót elektrycznych oraz Przedmiarze stanowiących załączniki do SIWZ. Opis stanu dachu dworca zawiera Orzeczenie Techniczne 2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach miejskich tj . Burmistrza Miasta w Aleksandrowie Kujawskim. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości terenu budowy, po którym będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowani a robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 7. Okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wydłuża się na okres gwarancji tj. okres 5 lat od odbioru końcowego. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Za rozwiązani a równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
421266.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAMARO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
501534.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).) powierzono wykonania zadania: "REMONTU DACHU DWORCA KOLEJOWEGO W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM NAD HOLEM GŁÓWNYM I SALĄ GIMNASTYCZNĄ Z ZAPLECZEM WRAZ Z ODTWORZENIEM ŚWIETLIKA NAD HOLEM GŁÓWNYM - kontynuacja remontu dachu i więźby dachowej nad budynkiem dworca kolejowego - nad dawna sala rewizyjną z przybudówką GKM.271.1.2018 firmie KAMARO Sp. z o.o. SK która była wykonawcą zadania w przetargu nieograniczonym na realizacje zadania głównego. Ogłoszenie ukazało sie BZP pod numerem nr 322889-2016, a ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pod numerem 337721 - 2016. Zgodnie z przytoczoną wykładnią oraz przedmiarem robót Zamawiający ma prawo udzielić w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnienie: W związku z faktem że firma Kamaro Sp. z o.o S.K. wygrała postępowanie w 2016 roku na wykonanie remontu dachu Dworca Kolejowego w Aleksandrowie Kujawskim, a w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ Zamawiający przewidział wykonanie robót o których mowa w art 67 ust 1 pkt. 6) do kwoty 672.537,44 PLN netto, zawarto z ww. firma umowę na kontynuacje prac.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Kompleksowa usługa ochrony budynków oraz osób i mienia przy ul. Słowackiego 8 w Aleksandrowie Kujawskim
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.