eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa przełączników sieciowych, zarządzalnych z PoE+ przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP OST112

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298416-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa przełączników sieciowych, zarządzalnych z PoE+ przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP OST112

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646607-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500274727-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa 10, 66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): www.lubuska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa przełączników sieciowych, zarządzalnych z PoE+ przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP OST112

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-30/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa przełączników sieciowych, zarządzalnych z PoE+ przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP OST112" 2. Kody CPV: 32400000-7 sieci; 32420000-3 urządzenia sieciowe; 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawa przełączników sieciowych: a.1) Przełącznik sieciowy typu I - 15 szt. a.2.) Przełącznik sieciowy typu II - 10 szt. b) szkolenie dla administratorów z zakresu: b.1) Pakiet szkoleń CISCO SWITCH - Implementing Cisco Switched Networks v2.0 - 3 pakiety b.2) Pakiet szkoleń CISCO ROUTE - Implementing Cisco IP Routing v2.0 - 1 pakiet b.3) Pakiet szkoleń CTCOLLAB Troubleshooting CISCO IP Telephony&Video - 1 pakiet 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z opisem gwarancji i serwisu oraz wymaganiami dotyczącymi szkoleń został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ (SOPZ). 5. SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. po spełnieniu poniższych warunków: a) Warunkiem wejścia w życie prawa opcji jest wybór oferty najkorzystniejszej, której cena jest niższa od kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. b) W przypadku zaistnienia okoliczności o której mowa w ppkt. 7 lit. a) powyżej Zamawiający jest uprawniony do zastosowania prawa opcji w kwocie stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia a ceną oferty Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa. c) Prawo opcji polega na zakupie wskazanego przez Zamawiającego dodatkowego sprzętu sieciowego z zakresu zamówienia podstawowego określonego w pkt. III ppkt. 3 lit. a) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, przy czym łączny koszt sprzętu sieciowego zamawianego w ramach prawa opcji zamknie się kwocie nie wyższej niż kwota o której mowa w ppkt. 7 lit. b) powyżej. d) Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. e) Rodzaj, nazwy i ilości dodatkowego sprzętu zamawianego w ramach opcji zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ, przed zawarciem umowy. f) Realizacja prawa opcji odbędzie się na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach dla zadania podstawowego w szczególności w zakresie dostawy, terminu realizacji, płatności i gwarancji. 8. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 9. Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury VAT. Zapłata nastąpi na podstawie faktury po podpisaniu protokołu odbioru. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i serwisu na dostarczony sprzęt. Minimalny wymagany okres gwarancji, jaki Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu wynosi 12 m-cy licząc od dnia dokonania odbioru dostarczonego sprzętu. 11. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - ale jedynie takiego, który gwarantuje zachowanie nie gorszych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.). 12. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32400000-7


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 338005
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLIDEX S.A.
Email wykonawcy: solidex@solidex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Sosnowiecka 75
Kod pocztowy: 31-345
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 415746.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 415746.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448747.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.