To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500299500-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI INTROLIGATORSKIE I POLIGRAFICZNE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642747-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 2062570100000,
ul. ul. Obornicka
100-102,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 656 244, e-mail
2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261 656 228.
Adres strony internetowej (url): www.2wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI INTROLIGATORSKIE I POLIGRAFICZNE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZKOL/945/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nw. usług introligatorskich i poligraficznych: 1. Oprawa i renowacja dokumentów sądowych 2. Wykonanie etui na legitymację 3. Wykonanie nalepek VOID 4. Wykonania hologramów 5. Wykonanie zeszytów 6. Wykonanie terminarzy 7. Wykonanie tablic rejestracyjnych 8. Wykonanie tablic informacyjnych PCV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik nr 1.1 - 1.8 (formularz ofertowy), załącznik nr 4 (wzór umowy) do SIWZ. * Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po uzgodnieniu z Wykonawcą zmiany rodzaju, parametrów, kolorystyki zamawianych usług introligatorskich i poligraficznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79971100-2
Dodatkowe kody CPV: 79810000-5, 79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ADELPOL Violetta Kowalska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5473.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4725
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ADELPOL Violetta Kowalska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8136.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w zakresie zadań nr 1,3,4,7,8 i 9. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: o art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w zakresie zadań nr 1,3,4,7,8 i 9. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: o art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w zakresie zadań nr 1,3,4,7,8 i 9. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ZADANIE NR 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: o art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w zakresie zadań nr 1,3,4,7,8 i 9. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: o art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w zakresie zadań nr 1,3,4,7,8 i 9. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: o art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - w zakresie zadania nr 6. Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty, którą złożyła P.H.U. ADELPOL Violetta Kowalska ul. Pod Borem 1 41-808 Zabrze, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Środki brutto przeznaczone przez Zamawiającego wynoszą 17 527,50 zł, natomiast wartość brutto oferty jest równa 34 353,90 zł |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji wpisanych do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Usługa wydruku broszury na potrzeby operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.