Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500299647-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim".
Numer referencyjny
WRM.RZP.271.60.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim".
2.Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych na podstawie szczegółowego opisu zamówienia oraz dokumentów:
- Projektu budowlano - wykonawczego b. budowlana - architektura, konstrukcja, termomodernizacja,
- Projektu budowlano - wykonawczego b. sanitarna - instalacja klimatyzacji,
- Zestawienia stolarki,
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana - architektura, konstrukcja, termomodernizacja,
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna - instalacja klimatyzacji i wentylacji mechanicznej,
- Przedmiaru robót b. budowlana - stolarka okienna (roboty dodatkowe),
- Przedmiaru robót b. sanitarna - instalacja klimatyzacji (roboty dodatkowe),
a także na etapie budowy na podstawie wytycznych inspektora nadzoru
i zamawiającego.
3.Celem przedmiotowych robót budowlanych jest:
- wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką,
- przygotowanie konstrukcji wsporczych pod agregaty klimatyzacji w sposób umożliwiający rozbudowę systemu dla parteru oraz pierwszego i drugiego piętra,
- przygotowanie instalacji freonowej w szachtach w sposób umożliwiający rozbudowę systemu dla parteru oraz pierwszego i drugiego piętra,
- wykonanie robót zgodnie z przepisami prawa w tym odnośnymi aktami prawa
i normami.
4. Wykonawca robót jest zobowiązany do transportu, magazynowania i utylizacji zdemontowanej stolarki okiennej.
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45421100-5,
45331000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie wszystkich warunków wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim".
2.Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego zgodnie z umową WRM.RZP.272.031.2018 w dniu 28 września 2018 roku .
3.Zamówienie będzie powierzone do wykonania wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Adam Jańcik F.H.U. BIO-KLIM ul. Prądzyńskiego 30, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
4.Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 2.390.000,00 zł netto. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 606794-N-2018 z dnia 21.08.2018 r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu robót, łącznie do wysokości 50% wartości zamówienia (tj. 1.195.000,00 zł). Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia wynosi 520.000,00 zł netto co stanowi 21,76 % przyjętej kwoty.
6.Udzielenie zamówienia było przewidziane w ramach zamówienia podstawowego jako zamówienie polegające na powtórzeniu robót łącznie do wysokości 50% wartości przedmiotu zamówienia (ogłoszenie o zamówieniu nr 606794-N-2018 z dnia 21.08.2018r.). Udzielenie zamówienia jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie były wykonane w ramach zamówienia podstawowego tj. wykonanie robót związanych z:
- wymianą stolarki okiennej
- wykonaniem instalacji klimatyzacji.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Adam Jańcik F.H.U. BIO-KLIM ,
,
ul. Prądzyńskiego 30,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Modernizacja instalacji wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w budynku geriatrycznym DPS Koszelew.
- Remont dróg gminnych w miejscowości Sterdyń ul. Strażackiej nr 390919W i ul. Nowoprojektowanej nr 390921W
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z renowacja nawierzchni alejek w Parku Kleparskim w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ramach FEDS 2021-2027 - Remont budynku Urzędu Gminy w Marcinowicach"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.