eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych w trzech pomieszczeniach w segmencie G Collegium Chemicum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500299723-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych w trzech pomieszczeniach w segmencie G Collegium Chemicum

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614722-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500237530-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 1293330000, ul. ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8294440, e-mail przetargisdzp@amu.edu.pl, faks 61 8294012.
Adres strony internetowej (url): www.amu.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych w trzech pomieszczeniach w segmencie G Collegium Chemicum

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4183/D/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dokument zawierający opis asortymentu w przypadku oferowania produktu równoważnego, zgodnie z pkt. 3.7 SIWZ (jeżeli dotyczy). Dokumenty (certyfikaty, atesty, protokoły z badań, sprawozdania, świadectwa lub inne równoważne dokumenty), zgodnie z pkt. 3.5 SIWZ - Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia (certyfikaty, atesty, protokoły z badań, sprawozdania, świadectwa lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność mebli z opisanymi normami, wymienionymi w Załączniku A do SIWZ. Dokumenty winny być złożone z wyraźnym wskazaniem, których pozycji formularza cenowego dotyczą, tak aby można było przyporządkować dany dokument (certyfikat lub atest) konkretnej pozycji formularza cenowego. Wszystkie dokumenty (certyfikaty, atesty lub inne równoważne dokumenty) muszą być złożone osobno dla każdego wymienionego mebla: 1. Ceramika musi posiadać : ? dokument potwierdzający badania odporności termicznej wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-9:1998, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający badania odporności chemicznej, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-13:1999, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający badania odporności na plamienie, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-14:1999, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający badania zawartości uwalnianego ołowiu i kadmu, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-15:1999, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający adsorpcję wody, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-3, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający odporność na przetarcie powierzchni , wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-7, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający liniową wydłużalność termiczną, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy DIN 51045, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający twardość na zarysowania wg skali Mohs , wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN 15771, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający odporność działania 3 - punktowej siły zginającej, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, który należy dołączyć do oferty; - dokument potwierdzający wytrzymałość na ściskanie na zimno, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, który należy dołączyć do oferty. Dokumenty te muszą być wystawione przez laboratorium akredytowane. 2. Certyfikat dla Systemu Zarządzania producenta mebli wg DIN EN ISO 9001:2015 zaświadczający, że stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie rozwój, sprzedaż, projektowanie, produkcja i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów lub Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg EN ISO 9001: 2008 (lub równoważny), zaświadczający, że stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego. 3. Certyfikat OHSAS 18001:2007 dla Systemu Zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i montażu mebli laboratoryjnych i dygestoriów - producenta mebli lub certyfikat systemu zarządzania PN¬-EN-18001:2004 - "Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Wymagania". 4. Certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskiem ISO 14001: 2004 lub certyfikat dla Systemu Zarządzania wg EN ISO 14001: 2005 (lub równoważny), zaświadczający, że stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego. 5. Certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowane dygestoria ogólnego stosowania wymagań normy PN EN 14175- część 2, 3 - wystawiony przez jednostki posiadające akredytację w zakresie badania i certyfikacji dygestoriów i mebli laboratoryjnych (np. TUV, PCBC). Do oferty ponadto należy załączyć raporty z testów typu zgodnie z PN EN 14175 część 3 oraz potwierdzenie akredytacji dla laboratorium wystawiającego certyfikat we właściwym zakresie. Załączone do oferty certyfikaty stanowią treść oferty. 6. Protokół pomiarowy wg 14175-1,6 z badania zdolności zatrzymania cząstek przez dygestorium potwierdzający nieprzekraczalność wartości średniej 0,02 ppm przy otwartym oknie na wysokość 500 mm. Protokół z badań wystawionym przez niezależną jednostkę akredytującą. 7. Certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowane meble laboratoryjne, wymagań PN-EN 13150 - wystawiony przez jednostki posiadające akredytację w zakresie badania i certyfikacji dygestoriów i mebli laboratoryjnych (np. TUV, PCBC). Do oferty należy załączyć potwierdzenie akredytacji dla laboratorium wystawiającego certyfikat we właściwym zakresie. Załączone do oferty certyfikaty stanowią treść oferty. 8. Certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowane panele elektryczne, przystawki/nadstawki wymagań PN-EN 13150 - wystawiony przez jednostki posiadające akredytację w zakresie badania i certyfikacji dygestoriów i mebli laboratoryjnych (np. TUV, PCBC). Do oferty należy załączyć potwierdzenie akredytacji dla laboratorium wystawiającego certyfikat we właściwym zakresie. Załączone do oferty certyfikaty stanowią treść oferty lub w przypadku dostarczenia nadstawek/przystawek wyposażonych w gniazda elektryczne o podwyższonej klasie bezpieczeństwa IP 54, Wykonawca dostarczy, po podłączeniu do instalacji elektrycznej na obiekcie, pełen protokół z badań elektrycznych co w pełni czyni instalacje bezpieczną. 9. Certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowane meble laboratoryjne wymagań PN EN 14727 - wystawiony przez jednostki posiadające akredytację w zakresie badania i certyfikacji dygestoriów i mebli laboratoryjnych (np. TUV, PCBC). Do oferty należy załączyć potwierdzenie akredytacji dla laboratorium wystawiającego certyfikat we właściwym zakresie. Załączone do oferty certyfikaty stanowią treść oferty. . Karty katalogowe, zgodnie z pkt. 3.8 SIWZ Katalog produktowy, zgodnie z pkt. 3.10 SIWZ Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia/sprostowaniu ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - w dniu 03.10.2018 r. pod nr 500237530-N-2018 - w dniu 09.10.2018 r. pod nr 500242455-N-2018 - w dniu 09.10.2018 r. pod nr 500243038-N-2018

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hornik GMbH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Alexander-Fleming-Str. 38
Kod pocztowy:
Miejscowość: D-51643 Gummersbach
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: DE

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189149.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena oferty najtańszego Wykonawcy jest cena netto, ponieważ jest podmiotem zagranicznym


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.