To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500299947-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
Politechnika Wrocławska: Dostawa mebli dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/7 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645207-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): www.pwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/7 we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/396/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli tapicerowanych dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/7 we Wrocławiu, bud. C-5 pokój 305. Dostawa obejmuje również transport, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku i utylizację opakowań po meblach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ (OPZ). Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Meble mają być wykonane w asortymencie, ilościach i zgodnie z wymiarami i parametrami technicznymi podanymi w OPZ. Kolorystyka zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Na zdjęciach wskazano poglądową aranżację meblową. 3. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39100000-3 meble. 4. Wymagany min. okres gwarancji 24 miesiące. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 8. Zamawiający wymaga aby materiały do produkcji mebli posiadały następujące atesty: - Atest higieniczny, potwierdzający, że płyta melaminowa jest w klasie higieny E1, - Atest higieniczny, potwierdzający, że płyta wiórowa surowa jest w klasie higieny E1, - Atest higieniczny, potwierdzający, że obrzeż meblowe ABs odpowiadają wymaganiom higienicznym. Powyższe atesty wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed realizacja zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRUPA Trams Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10879.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie
- Dostawa foteli i mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- Zakup i dostawa wraz z wniesieniem, montażem, uruchomieniem wyposażenia na potrzeby uruchomienia nowej Izby Przyjęć SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
- Dostawa mebli biurowych
- "Zakup i dostawa mebli dla budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i budynku mieszkalnego w Bystrzycy"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla remontowanej części Obiektu wraz z montażem w ramach "Zakupów Inwestycyjnych związanych z modernizacją i rozbudową Szpitala Bielańskiego.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.