eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młyny › Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500300259-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 642664-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Krajowy numer identyfikacyjny 18063549200000, ul. Korczowa - Przejście Graniczne , 37552 Młyny, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 242 550, e-mail zopgkorczowa@interia.pl, faks 166 242 550.
Adres strony internetowej (url): https://zopgkor.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://zopgkor.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAE-242/9/I/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz monitorów z podziałem na 3 części dla Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej: Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów oraz tabletów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne, 37-552 Młyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - opis zamówienia do części I; Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne, 37-552 Młyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - opis zamówienia do części II; Część III: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne, 37-552 Młyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - opis zamówienia do części III. 2. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane modele sprzętu komputerowego, akcesoria oraz monitory dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 30237200-1, 30231300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów oraz tabletów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFORES POBO Sp. z o.o., Sp. komandytowa
Email wykonawcy: damian.bartoszek@infores.net
Adres pocztowy: Ul. Mickiewicza 4
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208507.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208507.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210528.88
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67032.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ER-TEL S. C.
Email wykonawcy: biuro@er-tel.pl
Adres pocztowy: ul. Grucy 4
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65066.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65066.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65066.12
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający odrzuca dla części III postępowania o udzielenie zamówienia ofertę złożoną przez F. H. ER-TEL, ul. Grucy 4, 37-500 Jarosław, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Następnie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; Po dokonaniu badania i oceny oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części III - dostawa monitorów gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3, zmuszony jest unieważnić postępowanie w Części III zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.