eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewDostawa sprzętu i urządzeń do kuchni, pralni oraz do celów rehabilitacyjnych do budynku Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500300420-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Dostawa sprzętu i urządzeń do kuchni, pralni oraz do celów rehabilitacyjnych do budynku Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639016-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 75015199400000, ul. ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96500 Sochaczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8641840 lub 73, e-mail rzecznik@op.pl, faks 468 641 871.
Adres strony internetowej (url): http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i urządzeń do kuchni, pralni oraz do celów rehabilitacyjnych do budynku Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa sprzętu i urządzeń do pomieszczeń kuchennych, pralni oraz rehabilitacyjnych do budynku Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie. 2. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - "Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie sprzętu elektrycznego do gastronomii - kuchni gazowo - elektrycznych, patelni elektrycznej wychylnej, zmywarki kapturowej". Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 1 do SIWZ. CPV - 39.22.10.00-7 Część 2 - "Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie sprzętu elektrycznego do pralni - pralnicowirówek i suszarki bębnowej". Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 2 do SIWZ. CPV - 42.00.00.00-6, 42.99.32.00-5, Część 3 - "Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie przenośnego koncentratora tlenu". Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 3 do SIWZ. CPV - 33.15.78.00-3. Część 4 - "Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie lasera specjalistycznego wysokoenergetycznego". Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 4 do SIWZ. CPV - 33.15.80.00-2. 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny, tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39221000-7


Dodatkowe kody CPV: 42000000-6, 42993200-5, 33157800-3, 33158000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1) Zadanie Nr 1 (Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie sprzętu elektrycznego do gastronomii - kuchni gazowo - elektrycznych, patelni elektrycznej wychylnej, zmywarki kapturowej)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie powyższych zadań zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.1 i ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2) Zadanie Nr 2 (Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie sprzętu elektrycznego do pralni - pralnicowirówek i suszarki bębnowej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85365.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fabryka Maszyn Pralniczych "PRAMAZUT" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy@pramazut.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 60A
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Masłów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75276.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70848.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78326.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3) Zadanie Nr 3 (Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie przenośnego koncentratora tlenu)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TVEL MED. s.c.
Email wykonawcy: biuro@tvelmed.com
Adres pocztowy: ul. Czerwona Góra 3/5
Kod pocztowy: 26-060
Miejscowość: Chęciny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11390.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11399.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: 4) Zadanie Nr 4 (Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie lasera specjalistycznego wysokoenergetycznego)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie powyższych zadań zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.1 i ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.