eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018r. - rz. Dunajec km 105+200 -115+600, w miejscowości Stadła, Świniarsko, Stary Sącz, Nowy Sącz, gm. Podegrodzie, Chełmiec, Stary Sącz, Nowy Sącz, pow. nowosądecki, m. Nowy Sącz, woj. małopolskie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301248-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu: "Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018r. - rz. Dunajec km 105+200 -115+600, w miejscowości Stadła, Świniarsko, Stary Sącz, Nowy Sącz, gm. Podegrodzie, Chełmiec, Stary Sącz, Nowy Sącz, pow. nowosądecki, m. Nowy Sącz, woj. małopolskie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640118-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 18 441 37 89, e-mail renata.jablonska@wody.gov.pl, faks 18 441 37 89.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.krakow.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018r. - rz. Dunajec km 105+200 -115+600, w miejscowości Stadła, Świniarsko, Stary Sącz, Nowy Sącz, gm. Podegrodzie, Chełmiec, Stary Sącz, Nowy Sącz, pow. nowosądecki, m. Nowy Sącz, woj. małopolskie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

701/ZZN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zasypanie wyrw brzegowych na rz. Dunajec, km 105+200 -115+600, lokalnie cztery wyrwy. Całość zadania od km 105+200 do 115+600 podzielono na trzy części ze względu na rozmieszczenie zadań na ponad dziesięciokilometrowym odcinku rzeki. Zasadniczym celem przedmiotowych robót jest zasypanie wyrw uszkodzonych brzegów, materiałem miejscowym pozyskanym z zatorów w korycie cieku. Planuje się wykonanie przekopu przez nanosy żwirowe koryta a pozyskany materiał zostanie użyty do zasypu uszkodzonych brzegów. Niektóre większe przegłębienia zostaną dodatkowo wzmocnione ścielą z faszyny wiklinowej i kamieniem naturalnym. Po zasypie kamieniem naturalnym wyrwy te zostaną pokryte materiałem z udrożnień, ze spadkiem dopasowanym do koryta i terenu przyległego. W przypadku dalszych odległości materiał żwirowy należy przewieźć transportem kołowym. Zadanie podzielone jest na części: 1) Część nr 1 Część I - w km 114+000 - 115+600 w której ujęto wyrwę na lewym brzegu powyżej mostu Św. Kingi, w rejonie stawów powyrobiskowych i żwirowni SZEK, oraz wyrwę na prawym brzegu w km 114+000 - 114+400 czyli w rejonie stawów kąpieliskowych w Starym Sączu oraz "bobrowiska". 2) Część nr 2 Część II - w km 112+200 - 112+600 na lewym brzegu w rejonie elektrowni wodnej i ujęcia wody dla Sądeckich Wodociągów. 3) Część nr 3 Część III - w km 105+200 - 105+400 na prawym brzegu w rejonie boiska sportowego KS Zabełcze

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - w km 114+000 - 115+600

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 288260.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa UCHACZ S. A. Sp. J.
Email wykonawcy: poczta@uchacz.com
Adres pocztowy: Podłopień 303
Kod pocztowy: 34-650
Miejscowość: Tymbark
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2378574.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2378574.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2484698.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - w km 112+200 - 112+600

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93. ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych unieważniono postępowanie na daną część zamówienia. Uzasadnienie: Na wyżej wymienioną część zadania nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III - w km 105+200 - 105+400

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93. ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych unieważniono postępowanie na daną część zamówienia. Uzasadnienie: Na wyżej wymienioną część zadania nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.