eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzynawraz z prawidłowym przygotowaniem podłoża, w tym uzupełnienia braków gipsem, umyciem ścian.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500301897-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Nadleśnictwo Skwierzyna: wraz z prawidłowym przygotowaniem podłoża, w tym uzupełnienia braków gipsem, umyciem ścian.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648061-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Skwierzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 81053929000000, ul. ul. 2-go Lutego 2, 66440 Skwierzyna, woj. , państwo Polska, tel. 957 286 940, e-mail skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 286 943.
Adres strony internetowej (url): http://www.skwierzyna.szczecin.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wraz z prawidłowym przygotowaniem podłoża, w tym uzupełnienia braków gipsem, umyciem ścian.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2018), sprawnego, gotowego do eksploatacji, wolnego od wad prawnych ciągnika z ładowaczem czołowym do prac leśnych i drogowych o wymaganiach technicznych, wyposażeniu oraz gwarancji opisanej szczegółowo w SIWZ i w załączniku nr 6 do SIWZ. 1) Dostawa fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem do prac leśnych o mocy znamionowej nie mniejszej jak 125 kW i nie większa jak 155 kW w ilości 1 sztuka. 2) Wymagania ogólne, eksploatacyjne, główne parametry techniczne, wymagania szczegółowe, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego oraz szkolenia w zakresie obsługi maszynyopisane zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania SIWZ Wykonawca wraz z ofertą (jako załącznik) winien złożyć uzupełniony wzór Specyfikacji Technicznej z informacją o spełnieniu szczegółowych wymagań na przykładzie załącznika nr 6 do SIWZ, stanowiącego jednocześnie załącznik nr 1 do Formularza oferty. 3) Przedmiot Umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy do Nadleśnictwa Skwierzyna przy ul. 2 Lutego 2, 66-440 Skwierzyna, chyba że Zamawiający ustali z wykonawcą inaczej na dzień dostawy. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania przeglądu maszyny przed odbiorem przez komisję przetargową lub upoważnionych przedstawicieli (w tym biegłych). W przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia oferta zostanie odrzucona. 4) W przypadku braku wskazania punktu serwisowo-naprawczego (autoryzowanej przez gwaranta stacji obsługi) wymaganego w specyfikacji technicznej - oferta zostanie odrzucona. 5) Wykonawca przeszkoli (w ramach realizacji umowy i na swój koszt) wskazane przez Zamawiającego dwie osoby do obsługi maszyny będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni szkolenie operatorów maszyny we własnym zakresie i na własny koszt. Termin szkolenia zostanie ustalony w uzgodnieniu pomiędzy Stronami. Szkolenie będzie trwać co najmniej jeden dzień roboczy i składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16.70.00.00 - Ciągniki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 470000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym "AGROMA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. 11-go Listopada 156
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 578100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 578100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 578100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.