To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302001-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Szkoła Podstawowa Nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Warto Wiedzieć Więcej" Program podnoszenia kompetencji uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 647407-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 3, Krajowy numer identyfikacyjny 11010655500000,
ul. ul. Zbigniewa Sierpińskiego
4,
22200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-82 572 11 38, e-mail
sp3wlodawa@op.pl, faks
0-82 572 24 51.
Adres strony internetowej (url): www.sp3wlodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo - plastycznych, pomocy do : matematyki, angielskiego biologii, psychologa oraz sprzętu elektronicznego w tym komputerowego wraz z montażem i uruchomieniem, w ramach projektu "Warto Wiedzieć Więcej". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki szczegółowo opisane w pkt. 4 jako części zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części: 4. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na wybraną przez siebie liczbę części zamówienia, nie mniej niż na jedną. Wykaz części zamówienia: Załącznik nr 1- Artykuły papiernicze- plastyczne Załącznik nr 2- Matematyka Załącznik nr 3- Angielski Załącznik nr 4- Psycholog Załącznik nr 5- Informatyka- sprzęt elektroniczny 5. Każdy z dostarczonych artykułów musi posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 6. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych sprzętów i pomocy dydaktycznych. Przez sformułowanie dostawa rozumie się, że jest to dostarczenie sprzętu i pomocy dydaktycznych wraz z wniesieniem do wskazanej sali lekcyjnej uruchomieniem i wstępnym przeszkoleniem pracowników obsługujących. Uruchomienie i przeszkolenie pracowników dotyczy komputerów, drukarek, tablic interaktywnych. Nie dotyczy pomocy przedmiotowych w tym książek. Uruchomienie sprzętu może odbywać się wyłącznie w czasie w którym pomieszczenia nie są użytkowane jako sale dydaktyczne z wyłączeniem sobót i niedziel, w większości będzie to przedział godzinowy pomiędzy 14:00 a 19:30. 7. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. 6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, oraz zamontować je zgodnie z zaleceniami ujętymi w załączniku nr 6 (sprzęt elektroniczny). b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu, telefonicznie lub pisemnie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych w formie papierowej. e) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu nośników oprogramowania sprzętu elektronicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38652100-1
Dodatkowe kody CPV: 22111000-1, 30190000-7, 37524300-0, 30213100-6, 30213300-8, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły papiernicze- plastyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3954.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3954.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Angielski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5006.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C. K. Zawierucha, A. Ogłoza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5006.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Psycholog |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5207.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5207.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Informatyka- sprzęt elektroniczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1. pkt 4 ustawy Pzp. (zaproponowana cena przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Matematyka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza złożył oświadczenie, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia za kwotę jaka została określona w formularzu ofertowy szczegółowym gdyż wartość zamówienia określił na kwotę netto 34807,34 i brutto 42128,00 . Po dokładnym zbadaniu oferty Zamawiający dokonał na mocy art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) poprawek w ofercie tj. oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem ich konsekwencji polegających na poprawieniu ceny netto i brutto oraz sum wartości i tak: kwota netto było 34807,34 poprawiono na 26135,19, kwota brutto było 42128,00 poprawiono na 32097,95 Wykonawca na powyższą okoliczność złożył w dniu 29 11.2018 r. oświadczenie informujące o odstąpieniu od podpisania umowy. Do powyższego stanu prawnego zastosowano art. 94 ust 3. Zamawiający nie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z pozostałych ofert, gdyż oferta na "Matematykę" była jedyną ofertą. W związku z powyższym zaszły przesłanki unieważnienia postępowania wynikające z art. 93 ust. 1. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we Włodawie realizowana w ramach zad. GM Włodawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we Włodawie
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/G/26/25 "Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych"
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Zakup i dostawa komputerów dla szkół i placówek oświatowych działających na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzetu komputerowego
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.