eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoKredyt długoterminowy w kwocie 4 366 130,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2018 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500302002-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Choszcznie: Kredyt długoterminowy w kwocie 4 366 130,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2018 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640052-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500261774-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Choszcznie, Krajowy numer identyfikacyjny 21046724400000, ul. ul. Nadbrzeżna 2, 73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 748 89 31, e-mail amazurczak@powiatchoszczno.pl, faks 95 748 89 40.
Adres strony internetowej (url): www.spow.choszczno.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: www.spow.choszczno.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy w kwocie 4 366 130,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2018 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28.12.2018 r. na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. 1. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2030 r. 2. Spłata odsetek bez okresu karencji. 3. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2020 r. 4. Pierwsza rata spłaty kapitału - 31.01.2021 r. 5. Spłata kapitału nastąpi w 120 ratach (119 rat w wysokości 36 384,00 PLN, ostatnia - 120 rata - w kwocie 36 434,00 PLN). 6. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca w ostatnim jego dniu roboczym. Podstawą spłaty odsetek za dany miesiąc będzie stopa procentowa WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty. 7. Pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia uruchomienia kredytu i kończy się w dniu 31.12.2018. 8. Kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. 9. Ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 10. Kredyt może zostać wykorzystany na sfinansowanie już poniesionych wydatków. 11. Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości odsetek przypadających do spłaty co najmniej na 5 dni roboczych przed datą jej płatności. 12. Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowana będzie wg 3-miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży Banku. Marża wykonawcy nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 13. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy, będzie ona wypłacona proporcjonalnie do wielkości wykorzystanego kredytu. Prowizja będzie płatna z dołu - po uruchomieniu kredytu. 14. Odsetki od udzielonego kredytu, ustalone na podstawie oprocentowania, o którym mowa w pkt 12 oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 15. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi Kosztami. Powiadomienie o takiej spłacie należy dostarczyć do Wykonawcy co najmniej 7 dni przed terminem takiej spłaty. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 18. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel In blanco i deklarację wekslową. 19. Wszelkie rozliczenia pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej. 20. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 939489.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Zachodniopomorski
Email wykonawcy: szczecin@bgk.pl
Adres pocztowy: ul. Tkacka 4
Kod pocztowy: 70-556
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 811145.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 811145.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 827425.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.