Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302388-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Lubawa: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową stacji uzupełniająco - stabilizującej ciśnienie w sieci wodociągowej w miejscowości Rożental
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową stacji uzupełniająco - stabilizującej ciśnienie w sieci wodociągowej w miejscowości Rożental będzie współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532603-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500000735-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500009205-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Komunalny Gminy Lubawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 28143155800000,
ul. Łążyn
22,
14260
Lubawa, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 645 12 80, e-mail
zkgl@op.pl, faks
89 645 12 80.
Adres strony internetowej (url): http://www.zk-lubawa.4bip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową stacji uzupełniająco - stabilizującej ciśnienie w sieci wodociągowej w miejscowości Rożental
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.30.00-9; CPV 45.11.12.00-0; CPV 45.23.10.00-5; CPV 45.31.10.00-0; CPV 45.00.00.00-7; CPV 45.23.13.00-8; CPV 45.23.14.00-9; CPV 45.23.22.00-4; CPV 45.23.33.20-8; CPV 45.23.33.40-4; CPV 45.23.32.20-7; CPV 45.23.31.61-5; CPV 45.34.20.00-6; CPV 45.11.27.10-5; CPV 45.25.21.26-7; CPV 45.33.22.00-5; CPV 45.33.23.00-6; CPV 45.33.11.00-7; CPV 45.33.12.10-1; CPV 45.10.00.00-8; CPV 45.11.00.00-1; CPV 45.11.20.00-5; CPV 45.26.23.00-4; CPV 45.32.00.00-6; CPV 45.40.00.00-1; CPV 45.26.00.00-7; CPV 45.11.27.00-2; CPV 45.31.00.00-3; CPV 45.31.57.00-5; CPV 45.31.61.00-6 3. Zamówienie polega na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z budową stacji uzupełniająco - stabilizującej wodę w sieci wodociągowej w miejscowości Rożental. 4. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: 4.1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rożental + kolektor Kazanice - Rożental. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.1.1 Rożental sieć: 4.1.1.1 wykonanie kanalizacji sanitarnej - nawierzchnie 4.1.1.2 wykonanie kanalizacji sanitarnej - roboty ziemne 4.1.1.3 wykonanie kanalizacji sanitarnej - roboty montażowe 4.1.1.4 wykonanie instalacji elektrycznej przydomowej przepompowni ścieków 4.1.2 Kolektor Rożental-Kazanice: 4.1.2.1 wykonanie kolektora Rożental-Kazanice - roboty ziemne 4.1.2.2 wykonanie kolektora Rożental-Kazanice - roboty montażowe 4.1.3 Przyłącza - odcinki łączące wewnętrzne instalacje z przydomowymi pompowniami ścieków 4.1.3.1 wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - roboty ziemne 4.1.3.2 wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - roboty montażowe 4.1.4 odcinki sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej 4.1.5 kabel zasilający 4.2. Budowa stacji uzupełniająco - stabilizującej ciśnienie w sieci wodociągowej w miejscowości Rożental: 4.2.1 zagospodarowanie, 4.2.1.1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 4.2.1.2 demontaż i ochrona kabli 4.2.1.3 nawierzchnia utwardzona 4.2.1.4 ogrodzenie 4.2.1.5 tereny zielone 4.2.2 technologia przyłączy i instalacji 4.2.2.1 technologia - instalacja w budynku 4.2.2.2 technologia - sieci zewnętrzne 4.2.2.3 technologia - zbiorniki retencyjne technologia 4.2.2.4 technologia - wyposażenie AKPiA 4.2.3 przyłącza i instalacje wewnętrzne sanitarne 4.2.3.1 przyłącza sanitarne 4.2.3.1.1 przyłącza kanalizacji sanitarnej 4.2.3.1.2 przyłącza kanalizacji deszczowej 4.2.3.2 instalacje wewnętrzne sanitarne 4.2.3.2.1 instalacja wodociągowa 4.2.3.2.2 instalacja kanalizacji sanitarnej 4.2.3.2.3 instalacja wentylacyjna 4.2.3.2.4 instalacja grzewcza 4.2.4 budynek 4.2.4.1 roboty rozbiórkowe 4.2.4.2 odgrzybienie budynku preparatem grzybobójczym 4.2.4.3 ściany 4.2.4.4 fundamenty i posadzka 4.2.4.5 pokrycie dachu 4.2.4.6 stolarka okienna i drzwiowa 4.2.4.7 okładziny wewnętrzne 4.2.4.8 elewacja 4.2.4.9 nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (opaska i podest) 4.2.5 fundament 4.2.5.1 fundamenty zbiorników retencyjnych 4.2.5.2 nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (opaska) 4.2.6 instalacje elektryczne 4.2.6.1 prace demontażowe 4.2.6.2 zasilanie obiektu 4.2.6.3 rozdzielnia RG 4.2.6.4 instalacja oświetleniowa 4.2.6.5 oświetlenie dozorowe 4.2.6.6 instalacja gniazd wtykowych stacji uzdatniania wody 4.2.6.7 zasilenie urządzeń z rozdzielnicy RG 4.2.6.8 połączenia wyrównawcze 4.2.6.9 pomiary 4.2.7 reduktor w Grabowie 4.2.7.1 reduktor w Grabowie - roboty ziemne 4.2.7.2 reduktor w Grabowie - roboty instalacyjne rozbiórkowe i montażowe 4.2.8 reduktor w Kazanicach 4.2.8.1 reduktor w Kazanicach - roboty ziemne 4.2.8.2 reduktor w Kazanicach - roboty instalacyjne rozbiórkowe i montażowe 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. 6. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 7. Tam, gdzie w niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 9. Przedmiot zamówienia pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową stacji uzupełniająco - stabilizującej ciśnienie w sieci wodociągowej w miejscowości Rożental będzie współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".
II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45231000-5,
45311000-0,
45000000-7,
45231300-8,
45231400-9,
45232200-4,
45233320-8,
45233340-4,
45233220-7,
45233161-5,
45342000-6,
45112710-5,
45252126-7,
45332200-5,
45332300-6,
45331100-7,
45331210-1,
45100000-8,
45110000-1,
45112000-5,
45262300-4,
45320000-6,
45400000-1,
45260000-7,
45112700-2,
45310000-3,
45315700-5,
45316100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 2018-05-12
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rożental + kolektor |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Iławskie Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Sp. z o.o.,
ipib@sekretariat@gmail.com,
Ul. Usługowa 8,
14-200,
Iława, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
§ 4 ust 4 Odbiór techniczny robót ustala się na dzień 16 kwiecień 2019 roku. (...) § 4 ust 5 Odbiór ostateczny nastąpi po uzyskaniu przez Inwestora wymaganych dokumentów na użytkowanie wybudowanych obiektów i usunięcia wad wykrytych podczas odbioru technicznego. Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy (odbiór ostateczny przedmiotu umowy) ustala się na dzień 30 kwiecień 2019 r. (...) (CAŁKOWITY ZAKRES ZMIAN WYKAZANY ZOSTAŁ W SEKCJI V.4 NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA ZE WZGLĘDU NA OGRANICZENIA ZNAKOWE)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy w związku ze sporządzeniem projektu dodatkowego i uzyskaniem prawomocnej decyzji zatwierdzającej projekt
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 4 ust 4 Odbiór techniczny robót ustala się na dzień 16 kwiecień 2019 roku. Wykonawca zgłasza pisemnie gotowość do odbioru technicznego robót co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem wraz z dokumentami określonymi w (STWiORB) a w szczególności: geodezyjną dokumentacją powykonawczą i oświadczeniami właścicieli nieruchomości o braku roszczeń względem Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. (zał. 8 do SIWZ) oraz inne dokumenty
niezbędne do uzyskania przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zgłoszenia o zamiarze użytkowania wbudowanych obiektów. Zamawiający niezwłocznie dokona zgłoszenia celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego/zakończenia budowy. § 4 ust 5 Odbiór ostateczny nastąpi po uzyskaniu przez Inwestora wymaganych dokumentów na użytkowanie wybudowanych obiektów i usunięcia wad wykrytych podczas odbioru technicznego. Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy (odbiór ostateczny przedmiotu umowy) ustala się na dzień 30 kwiecień 2019 r. W przypadku zastrzeżeń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (brak zgody na użytkowanie obiektu budowlanego i/lub zastrzeżeń do zgłoszenia o
zamiarze użytkowania) wynikłych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odsetki o których mowa w § 14 ust. 1 pkt 1.
INNE PRZETARGI LUBAWA
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.