Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302538-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Bytów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 660682-N-2018
Data: 11/12/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22172189500000,
ul. ul. Mickiewicza
15,
77100
Bytów, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 822 15 00, e-mail
sekretariat@basen-bytow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zimslupsk.com
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.4)
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w roku 2019 obejmująca w szczególności: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników, które stanowią Załącznik nr 13 do SIWZ, 3) przestrzeganie instrukcji, które stanowią Załącznik nr 13-17 do SIWZ, 4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami: ? dzika rzeka, ? wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, ? leżanki z masażami, ? masaże poziome i pionowe, ? ławeczki, ? gejzery wodne, ? dwa tory do nauki pływania, c) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,140 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią "słonik", d) dwa baseny jacuzzi, e) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71m i 63 m z oddzielnymi hamowniami, 5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie: a) poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00 b) sobota - niedziela, święta 8:00 - 22:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie. 6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie była zgodna z wytycznymi Załącznika nr 12 do SIWZ Stanowiska Ratowników - Strefy Bytów i Załącznika nr 13 do SIWZ - Planowane godziny pracy Bytów, 7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie, b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi, d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ, e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących Regulaminów Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie (Załącznik Nr 9 do SIWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie przepisach, f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 10 do SIWZ, l) przestrzegania procedur obowiązujących w Kompleksie Basenowo - Rekreacyjnych w Bytowie, m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał: ? aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, ? zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, ? zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim, ? orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, ? zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP 8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 17 000, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 13 do SIWZ a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: ? planowana przerwa technologiczna - 7 dni, ? dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 4 dni b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 656). 4. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiających. 5. W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiających. 6. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w roku 2019 obejmująca w szczególności: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników, które stanowią Załącznik nr 13 do SIWZ, 3) przestrzeganie instrukcji, które stanowią Załącznik nr 13-17 do SIWZ, 4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami: ? dzika rzeka, ? wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, ? leżanki z masażami, ? masaże poziome i pionowe, ? ławeczki, ? gejzery wodne, ? dwa tory do nauki pływania, c) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,140 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią "słonik", d) dwa baseny jacuzzi, e) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71m i 63 m z oddzielnymi hamowniami, 5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie: a) poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00 b) sobota - niedziela, święta 8:00 - 22:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie. 6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie była zgodna z wytycznymi Załącznika nr 12 do SIWZ Stanowiska Ratowników - Strefy Bytów i Załącznika nr 13 do SIWZ - Planowane godziny pracy Bytów, 7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie, b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi, d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ, e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących Regulaminów Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie (Załącznik Nr 9 do SIWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie przepisach, f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 10 do SIWZ, l) przestrzegania procedur obowiązujących w Kompleksie Basenowo - Rekreacyjnych w Bytowie, m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał: ? aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, ? zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, ? zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim, ? orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, ? zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP 8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 17 000, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 13 do SIWZ a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: ? planowana przerwa technologiczna - 7 dni, ? dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 4 dni b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 656). 4. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiających. 5. W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiających. 6. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8.Wykonawca do dnia 1 stycznia 2019 r. do godziny 10:00 zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z póź. zm.)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.1)
Punkt:
III.1.1)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) posiada decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, 2) posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z póź. zm.)
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) posiada decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.5)
Punkt:
III.5.1)
W ogłoszeniu jest:
a) decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, b) wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, e) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł
W ogłoszeniu powinno być:
a) decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.6)
Punkt:
IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-12-20, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-12-21, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków, pieluchomajtek i podkładów - umowa ramowa ZP12/A/6/2025
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.