eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówZakup i sukcesywna dostawa kruszyw dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie w roku 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303014-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie: Zakup i sukcesywna dostawa kruszyw dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie w roku 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654475-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 365421894, ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 510219434, e-mail zamowienia@cuw.mikolow.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): http://cuwmikolow.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa kruszyw dla Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie w roku 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW/PN/99/2018/ZUK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa kruszyw, zwana w dalszej części "dostawą materiału" na terenie miasta i gminy Mikołów. 2. Zamówienie podzielone zostało na 4 części*: 2.1.CZĘŚĆ I- Dostawa kruszyw w następującym asortymencie: 1) Żużel hutniczy 11-45 zgodny z norą PN-EN 13242 w ilości ok 640 ton 2) Żużel hutniczy 45-90 zgodny z normą PN-EN 13242 w ilości ok 730 ton 3) Dolomit 10-31,5 zgodny z normą PN-EN 13242 w ilości ok 110 ton 4) Dolomit 31,5-63 zgodny z normą PN-EN 13242 w ilości ok 60 ton 5) Dolomit 4-8 zgodny z normą PN-EN 13242 w ilości ok 10 ton 2.2.Część II-Dostawa frezu asfaltowego - w ilości ok 670 ton- mieszanka mineralno - asfaltowa, uzyskiwana w wyniku frezowania warstw asfaltowych - ścieralnych. Zamawiający nie dopuszcza destruktu powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt. Wielkość kawałków destruktu i wielkość ziarna kruszywa - 40 RA 0/12 mm Destrukt asfaltowy winien być bez domieszki materiałów obcych, w tym także bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych - kategoria F1 2.3. Część III- Piasek naturalny do piaskownic, kopany, pozbawiony cząstek pyłowych, przesiany do piaskownic o grubości ziarna od 0,2 do 2 mm posiadający aktualny atest PZH w ilości ok 120 ton 2.4.Część IV- Dostawa kruszyw ozdobnych: a) żwir kwarcytowy biało-kremowy 16-32mm w ilości ok 15 ton b) grys granitowy 16-22mm w ilości ok 15 ton * Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa 3. Faktyczna ilość zamówionego kruszywa w poszczególnych asortymentach uzależniona będzie od ilości i wielkości zleceń na roboty, pozyskanych przez Kupującego w okresie trwania umowy i może różnić się od orientacyjnej ilości podanej w ogłoszeniu i SIWZ. 4.Kruszywa będą przeznaczone do: CZĘŚĆ I i II - remontów bieżących dróg, chodników, parkingów i przepustów, w szczególności do wykonania warstw ulepszonego podłoża oraz podbudowy nawierzchni drogowych wykonanych w technologii asfaltowej jak i z kostki brukowej CZĘŚĆ III - wymiana piasku w piaskownicach na terenie Gminy Mikołów CZĘŚĆ IV - ściółkowania terenów zielonych Gminy Mikołów 5.Miejsce dostawy: Część I i II - baza Zakładu Usług Komunalnych ul. Mieczysława Dzieńdziela 44 w Mikołowie lub inne miejsce na terenie Gminy Mikołów. W przypadku dostawy w inne miejsce niż baz ZUK wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentu wagowego potwierdzającego ilość dostarczonego piasku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowych kontroli transportów na wadze zlokalizowanej na bazie ZUK Mikołów, ul. Dzieńdziela 44. Część III - - 10 ton piasku do Parku Małe Planty samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton - 10 ton piasku do Parku Duże Planty samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton Wykonawca przy każdorazowej dostawie piasku na Małe i Duże Planty zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentu wagowego potwierdzającego ilość dostarczonego piasku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowych kontroli transportów na wadze zlokalizowanej na bazie ZUK Mikołów, ul. Dzieńdziela 44. Pozostały piasek w ilości do 100 ton - baza ZUK Mikołów, ul. Dzieńdziela 44. Część IV Baza Zakładu Usług Komunalnych ul. Mieczysława Dzieńdziela 44 w Mikołowie 6.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6


Dodatkowe kody CPV: 14211100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I- Dostawa kruszyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60347.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Transportowa Urszula Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Główna 145
Kod pocztowy: 44-230
Miejscowość: Bełk
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77010.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II-Dostawa frezu asfaltowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40099.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAKEM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Jana Pawła II 32
Kod pocztowy: 43-170
Miejscowość: Łaziska Górne
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III-Piasek naturalny do piaskownic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5670.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Transportowa Urszula Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Główna 145
Kod pocztowy: 44-230
Miejscowość: Bełk
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6720.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV- Dostawa kruszyw ozdobnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6914.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Transportowa Urszula Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Główna 145
Kod pocztowy: 44-230
Miejscowość: Bełk
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.