eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonki › "Termomodernizacja i remont budynku GOPS w Zielonkach (FAL)" - postępowanie II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303322-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Gmina Zielonki: "Termomodernizacja i remont budynku GOPS w Zielonkach (FAL)" - postępowanie II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
a) dofinansowane ze środków UE RPO Woj Małopolskiego 2014-20, Oś 4- regi polityka energ, Działanie 4.3- Poprawa efekt energ w sekt publ i mieszk, Poddział 4.3.1- Głęboka modern energ budynków użyteczn publ- ZIT -Projekt ZIT nr 35-"Poprawa efektywności budynków użyteczności publicznej w Gminie Zielonki-RPMP.04.03.01-12-0443/17 odpowiednio w odniesieniu do części zamówienia (dla zadania nr 1), a ponadto, b) Dofinansowane w ramach RPO Woj Małopolskiego na lata 2014-2020 poddzial-9-2-1 usługi społ i zdrow w regionie typ projektu c- wsparcie dla tworzenia i działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży Utworzenie Placówki Wsparcia Dziennego "Miejsce Rodzinne w Zielonkach" (dla zad nr 2).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635853-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zielonki, Krajowy numer identyfikacyjny 55208200000, ul. ul. Krakowskie Przedmieście 116, 32087 Zielonki, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 850 850, e-mail ug@zielonki.pl, faks 122 850 950.
Adres strony internetowej (url): www.zielonki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja i remont budynku GOPS w Zielonkach (FAL)" - postępowanie II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie budynku GOPS w Zielonkach (FAL), ul. Krakowskie Przedmieście 112, 32-087 Zielonki. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac termomodernizacyjnych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych zgodnie z SIWZ oraz z dokumentacją projektową, a także warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego (t.j.: Dz. U. 2017 poz. 1332) oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót termomodernizacyjnych na zewnątrz (zadanie nr 1) oraz wewnątrz( zadnie nr 2) budynku. 3.1. Zadanie nr 1: Roboty termomodernizacyjne na zewnątrz budynku polegać będą na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku, dociepleniu fundamentów, demontaż i montaż odgromów, ociepleniu stropów/stropodachów nad poddaszem, wymiana okien i drzwi, modernizacja c. o. (35 grzejników). Wykonanie uporządkowania systemu odwodnienia z dachu budynku (studnie) wraz z likwidacją tarasu oraz zamontowaniem barierek przy balkonach - płatne ze środków własnych gminy (poza dofinansowaniem w ramach funduszy unijnych). 3.2. Zadanie nr 2: Roboty remontowe wewnątrz budynku polegać będą na remoncie pomieszczeń budynku dawnego przedszkola na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz poprawę stanu technicznego i higieniczno-sanitarnego. W budynku zostaną wyodrębnione pomieszczenia do prac dydaktycznych i terapeutycznych. Obiekt zostanie uzupełniony o jadalnię z aneksem kuchennym i zmywalnią, a wszystkie węzły sanitarne zostaną odnowione i doposażone. Jedna z toalet na parterze zostanie przystosowana dla osób niepełnosprawnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45421100-5, 45320000-6, 45321000-3, 45261410-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 544715
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa GENERALBUD 2; Jakub Pudlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 14b
Kod pocztowy: 32-410
Miejscowość: Dobczyce
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 782373.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 646862.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 982701.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.