To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500303459-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
POLSKA OPERA KRÓLEWSKA: Kampania reklamowa wydarzeń organizowanych przez Polską Operę Królewską w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500285254-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500286143-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
POLSKA OPERA KRÓLEWSKA, Krajowy numer identyfikacyjny 367917056,
ul. Nowogrodzka
49,
00-695
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226288123, e-mail
sekretariat@operakrolewska.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.operakrolewska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania reklamowa wydarzeń organizowanych przez Polską Operę Królewską w roku 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):05/WR/U/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego w roku 2019 r. wraz z wydrukiem plakatów wykorzystywanych do prowadzenia kampanii. Kampania reklamowa będzie realizowana na nośnikach citylight, premium citylight oraz frontlight 50, w lokalizacjach, których lista adresowa stanowi załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166362.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204625.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 lit. a) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
rzedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie Kampanii reklamowych wydarzeń
organizowanych przez Polską Operę Królewską w roku 2019 Rynek reklamy outdoorowej w
Warszawie podzielony jest tak, że poszczególne lokalizacje powierzchni reklamowych są w
wyłącznej dyspozycji konkretnych firm reklamowych. Taki podział rynku powoduje, że
monopol na powierzchnie reklamowe, w interesujących Polską Operę Królewską
lokalizacjach posiada firma AMS. Ponadto firma AMS posiada monopol na nośniki
reklamowe umieszczone na wiatach przystankowych. Polska Opera Królewska jest
zainteresowana, aby AMS objął patronatem medialnym jej działalność, ze względu na duży
zasięg medialny i rozpoznawalność firmy AMS. Zamieszczanie reklamy outdoorowej na
nośnikach AMS stanowić będzie integralną część strategii promocyjnej Polskiej Opery
Królewskiej. W związku z powyższym, w ocenie Zamawiającego, zachodzą przesłanki
uzasadniające udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67
ust 1 lit a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych firmie AMS S.A
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.