eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów"Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy - 11) dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500303843-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Urząd Gminy Aleksandrów: "Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy - 11) dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649817-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Aleksandrów, Krajowy numer identyfikacyjny 95001432800000, ul. , 23408 Aleksandrów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 875 002, e-mail aleksandrow_g_s@woi.lublin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy - 11) dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac zlokalizowany przy Urzędzie Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość 1. Ścianka działowa wewnętrzna z profili aluminiowych min. 52 mm grubości, kolor biały o wym. 1780 x 3110 mm z drzwiami w świetle ościeżnicy 900 x 2090 mm. Szyby jednokomorowe wg opisu na rysunku. Drzwi lewe wyposażone w cztery zawiasy, zamek na wkładkę, klamkę z szyldem, wkładkę, samozamykacz (zgodnie z rysunkiem nr 1) kpl 1 2. Ścianka działowa wewnętrzna z profili aluminiowych min. 52 mm grubości, kolor biały o wym. 1270 x 3110 mm. Szyby jednokomorowe wg opisu na rysunku nr 1. szt. 1 3. Okno z PCV z jedną ramą uchylna, kolor biały, profil pięciokomorowy, współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U<=1,10 [W/m²x K] o wym. 1450 x 2990 mm (zgodnie z rysunkiem nr 2) szt. 1 4. Okno z PCV z ramą uchylna, kolor biały, profil pięciokomorowy, współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U<=1,10 [W/m²x K] o wym. 670 x 410 mm (zgodnie z rysunkiem nr 3) szt. 1 5. Drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe z profili aluminiowych ciepłych min. 62 mm grubości, kolor biały, lewe, z szybami dwustronnie bezpiecznymi, o wym. 1080 x 2000 mm, współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi U<=1,50 [W/m²x K] wyposażone w min. cztery zawiasy, dwa zamki na wkładkę, klamkę z szyldem, 2 wkładki, samozamykacz (zgodnie z rysunkiem nr 4). szt. 1 6. Drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe z profili aluminiowych ciepłych min. 62 mm grubości, kolor biały, prawe, z szybami dwustronnie bezpiecznymi, o wym. 1080 x 2000 mm, współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi U<=1,50 [W/m²x K] wyposażone w min. cztery zawiasy, dwa zamki na wkładkę, klamkę z szyldem, 2 wkładki, samozamykacz (zgodnie z rysunkiem nr 4). szt. 1 Rysunki poglądowe wraz z opisem zostały zawarte w Załączniku nr 6 do SIWZ Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, licząc od daty podpisania dokumentu dostawy. Uwaga: Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisywanym". Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0


Dodatkowe kody CPV: 44221200-7, 44221000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALFA P. Borucki, U. Mazurek Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lwowska 61
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14765.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14765.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14765.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.